Bij mij was er gelukkig niet zo'n strikt schema, zou dr helemaal gek van worden
badje deden we wanneer ik sterk genoeg op mn benen stond, voeden deden we als de baby honger had. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig zijn er ook heel veel blije gezinnetjes die al blij zijn dat je je best er voor doet om het allemaal goed en naar hun zin te maken. Als de gezinnen maar genieten geniet ik ook vind ik altijd!
Niet samen mogen slapen is toch heel erg achterhaald? Samen met baby in bed is juist echt van deze tijd.
.
Zou het zelf ook wel elke dag willen doen maar dat vind ik te veel werk.
).
zette mijn vriend goed aan het werk en op zijn nummer waar nodig
achteraf ben ik daar heel blij om omdat het eigenlijk veel te veel was. Ik had nooit verwacht dat al die mensen die ik een kaart had gestuurd ook echt zouden komen hahaha.
Was echt een wervelwind die door het huis raasde, niet te geloven.
twinducklin schreef:Waarom zou je niet zelf mogen rondlopen voordat kraamhulp er is? Doe je toch ook de uren dat ze naar huis is?.
amado7 schreef:Was iedere vrouw maar klaar met douchen en eten, dat had een stuk gescheeld. Sommige zijn het bed niet uit te krijgen
Na een hele zware bevalling + keizersnede (heel veel bloed verloren) heeft het zeker een week geduurd voordat ik zonder hulp naar de douche kon. Ben de dag van thuiskomst met 2 man sterk naar boven gehesen en ben daar de 1e week niet meer vandaan gekomen. Dus wat was ik blij met onze kraamhulp, ik had haar zo hard nodig. Gelukkig hadden we ook een hele lieve, doortastende vrouw. Ze stond 5 minuten na thuiskomst uit het ziekenhuis op de stoep, heeft mij eerst laten uithuilen (het was allemaal nogal traumatisch geweest en we hadden al 4 nachten niet geslapen), vriend thee gegeven, slaapkamer gelucht en kind verzorgd. Ons daarna in bed gestopt, boodschappen gedaan en avondeten verzorgd. Topwijf. Zij is de reden dat ik niet in een depressie ben beland na mijn bevalling door me telkens weer mijn verhaal te laten vertellen en laten opschrijven, net zolang totdat de angel eruit was. En ze heeft er alles aan gedaan om de borstvoeding te laten slagen. Gaf goede adviezen nadat ik in het ziekenhuis een paar dagen tegenstrijdige adviezen kreeg (het is een wonder dat het uberhaupt lukte). Ik vond het jammer om afscheid van haar te moeten nemen.