Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iejoorr schreef:Ik gebruik de simpele dagcrème van Etos. Werkt bij mij prima tegen (extreem) droge huid
Maar of het verder iets doet, geen idee
SusanH schreef:Ik heb de creme van Etos, voor de droge huid: https://www.etos.nl/eigen-merk/skinsecrets/hydradry Begin nu de vier en de nul in zicht komen te twijfelen of ik niet over moet stappen naar iets met anti rimpel er in. Maar ik durf niet zo goed, want dit is de eerste creme waarbij ik geen problemen had. En ik gebruik hem nu al jaren tot grote tevredenheid. Bovendien vind ik dat het met de rimpels nog wel mee valt
Shaggy09 schreef:Gebruikt hier iemand de Nivea detox crème? (die nieuwe van de reclame)
Ik had 'm gekocht omdat ie qua substantie hetzelfde leek als de crème die ik voorheen gebruikte alleen ik had 'm dan opgedaan gisterenavond en het trekt niet goed in. Ik ging met m'n vinger over m'n gezicht en er kwamen allemaal van die korreltjes vanaf. Alsof je 'm zo van je gezicht af kan krabben. Lastig om uit te leggen maar hopelijk word het gesnapt
Just_bo schreef:Jojoba olie is de olie die het meest lijkt op de natuurlijke olieën van de huid, dus opzich prima. Olieën werken alleen niet vochtinbrengend: ze sluiten de huid af waardoor het vocht wat al in de huid zat niet kan ontsnappen, maar het brengt geen vocht in de huid, dus dan kan je beter onder de olie nog een creme met vochtinbrengende ingrediënten (glycerine, hyaluronzuur etc) aanbrengen.