Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Wel fijn dat alles nu in een stroomversnelling komt zeg! Hopelijk straks duidelijkheid.
@Fem, hoeft niet hoor. Mijn broer had ook van dat soort uitval verschijnselen maar lag binnen een paar dagen al geplant op de ok
Quir schreef:linnnh schreef:Ik zou bij klachten in spieren/gewrichten/"het bewegingsapparaat" eerder de adviezen van fysio-/oefentherapeuten eerder ter harte nemen dan die van de huisarts.
TS, een oefentherapeut kan aan huis komen om je te vertellen welke houdingen wel/niet goed zijn voor je en oefeningen geven die je pijn kunnen verlichten. Hierbij hoeven ze je niet aan te raken/masseren/kraken.
Een huisarts roept helaas nog vaak dat rust de remedie is, wat in dit geval niet geheel terecht is.
Nou nee en daarnaast is vermoeden op hernia geen spieren, gewrichten of iets probleem...
!
ODonoghue schreef:Quir schreef:
Nou nee en daarnaast is vermoeden op hernia geen spieren, gewrichten of iets probleem...
!
Wil hier toch even kort op reageren, klein beetje off-topic, sorry daarvoor![]()
Maar als ik het goed opvat zeg je hier dat een hernia geen gewrichtsprobleem is, terwijl het een auto-immuun ziekte is die je gewrichten aantast. Dan is het toch juist wel een gewrichtsprobleem waarbij de fysio kan helpen?
Doe zelf de opleiding tot fysio en we krijgen wel degelijk wat informatie over de soorten hernia’s.