Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Ik heb het gewoon op mijn eigen nagel, ik gebruik pink gellac.
Maar ik ben geen nagelstyliste, gewoon een amateur die een starters set heeft aangeschaft.
Ik doe het ook alleen bij mezelf en mijn dochter.
Bij mezelf heb ik al 1 nagel opnieuw moeten doen en de 2de ligt er half af, bij mijn dochter ligt op 4 nagels na er alles al af![]()
Maar ondanks dat kon ik het toch niet laten om nog een paar kleurtjes te bestellen en het gewoon blijven proberen.
benangelique schreef:Ik heb gezonde eigen nagels inmiddels maar ruw en ribbelig. Ik zou daarom weer terug willen naar gelnagels, maar liefst zo dun en natuurlijk mogelijk. Hoe weet ik nu wat een goede salon is? Ze hebben allemaal een prachtige website dus daar zit t verschil niet in. Prijzen lopen uiteen maar niet extreem
Shenavallie schreef:@ _San87_ : De matte laag doe je niet alleen op de scheur, maar je lakt er je hele nagel mee. Dan kunnen er theoretisch ook geen nieuwe scheuren ontstaan. Als je in de buurt woont, dan wil ik het wel voor je erop doen.
@ benangelique: Je kunt ook kiezen voor een overlay. Dan heb je niet de kunstnagel met de bekende bolling, maar gewoon een dun laagje bouwgel of acryl. Puur ter versteviging en niet om als kunstnagel te dragen. Een kunstnagel wordt vaak nog eens verlengd, een overlay is alleen een dun laagje op je natuurlijke nagel.