operatie is achter de rug. Nu het herstellen nog.. Weet niet wat ik moeilijker vind/vond. De operatie an zich of nu het niks doen. Baarmoeder is opgestuurd voor kweek etc. Daar hoor ik over 2 weken de uitslagen van. Hoop maar dat ze allle verkeerde cellen er in 1x uitgehaald hebben.
Vrees voor mn omgeving dat ze het niet makkelijk krijgen met me...gats wat ben ik het stilzitten nu al zat zeg
Jeetje ts, ik klik bij toeval op je topic en heb het ook gelezen. Wat ontzettend poedersuiker zo en heel begrijpelijk dat je zoiets van je af wilt schrijven. Het is zo vaak oneerlijk met deze ziekte. En nu alweer wachten...... en dan nog erbij stilzitten ook Heb je genoeg aanloop of heb je daar juist geen behoefte aan?
alweer bijna 2 weken voorbij, voor mn gevoel voorbij gekropen...menn wat ben ik slecht in niks doen zeg...merk dan ook dat ik niet te genieten ben richting mijn omgeving (sorry, voor wie dit leest) en geneigd ben om meer te doen dan wat volgens de artsen mag. Probleem is ook dat mensen me dingen kunnen gaan verbieden maar niet kunnen onderbouwen waarom ik dit niet mag ik het dus gewoon ga doen zeg maar.....
Morgenvroeg kan ik uitslag van de kweken etc krijgen, ben erg benieuwd, hoop dat ze dan ook gaan zeggen dat ik weer wat meer mag doen want ik mis de paarden toch wel ontzettend
assebassie
Geplaatst: 05-02-18 15:55
Kan me héél goed voorstellen dat je moeite hebt met de gedwongen rust, toch wel uitkijken hoor dat je niet teveel doet, maar dat hoor je ws de hele dag al! sterkte! De paarden missen jou vast ook!
Hoe is het gegaan? Hopelijk heb je goed nieuws. Ik kan mij goed voorstellen dat je niet te genieten bent, je moet verplicht iets doen wat niet in je aard zit, logisch dat je dan prikkelbaar bent.
dito
Geplaatst: 08-02-18 15:00
inkepink schreef:
Morgenvroeg kan ik uitslag van de kweken etc krijgen, ben erg benieuwd, hoop dat ze dan ook gaan zeggen dat ik weer wat meer mag doen want ik mis de paarden toch wel ontzettend
uitslagen waren goed, dwz dat wat niet goed is is eruit...wel blijven ze via uitstrijkje komende jaren controleren of de stomme cellen niet heel toevallig verder groeien in de top van mn vagina zeg maar, daar waar ze nu een eind aan de tunnel hebben gemaakt..
nog steeds heel veel moeite met het niks doen, gelukkig gister even door vriendin opgehaald om koffie te drinken op stal, heerlijk even paardenlucht op snuiven
Oh fijn dat je er even uit bent geweest, toch even je zinnen kunnen verzetten. ook heel prettig dat de uitslagen goed zijn geweest, dan is die nare operatie niet voor niets geweest en ben je nu iig schoon. ik duim keihard dat dit zo blijft voor de rest van je leven!