Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynke1 schreef:He naamgenoot,
Moet ik nog ergens op letten? Is de een beter als de ander? Waar kan ik zo’n ding halen? Beetje domme vragen misschien maar als het helpt why not..
superpony schreef:Nee, dat helpt niet met het stoppen, hoewel ik er wel hele goeie ervaringen over heb gelezen dat je het daarvoor goed kan gebruiken en mensen er wel positief over zijn.
Ik ben wel al gestopt, maar mis het nog steeds. Las dat cbd goed werkt als je dampt, dus dacht, dan kan ik dampen. Maar mis bij de justfog q16 echt het idee van een sigaret vasthouden tussen wijs en middel vinger dus.
Ik wil niet steeds een andere kopen en de justfog q16 is me toen door wel 3 shops aangeraden. Met mouth to long dus en ik vraag me af of dat handig is als je inhaleren wil. Ik inhaleer als roker, direct naar de longen.
superpony schreef:Missen jullie dat gevoel van een sigaret vasthouden dan niet bij de damper? Ik vind het bij de justfog q16 maar vreemd. Ligt dus niet aan het apparaatje.
gentlegiant, ja dat kan ik zeker een keer doen. Het zit niet in de buurt, dus had wat gemaild met wat shops en die zeiden allemaal de justfog q16. Toen vroeg ik iemand wat zij had en die had deze ook al een tijdje, dus maar geprobeerd.
superpony schreef:Ermelo. Had gezien dat ik dan bijv naar Amersfoort kan of Almere.
De justfog q16 is een prima apparaatje hoor. IK doe zelf weinig met de instellingen erop, maar vind de manier van vasthouden niet zo prettig. Misschien kun je een e-smoker wel niet vasthouden als ene sigaret en gaat hij dan lekken?
ClaudiaHS schreef:Die justfog wordt geleverd zonder batterij Toch?
Waar koop je zo'n batterij, in dezelfde winkel waar je de justfog koopt of kan je deze ook bv bij de Mediamarkt kopen?
Of loop je dan het risico dat de batterij teveel spanning levert of moet dit niet kunnen?
Er van uit gaande dat alle 18650 batterijen t zelfde zijn
DezeNaam schreef:Pfff man man man ik heb vandaag het bovenste deel van mijn vapor laten vallen toen ik hem aan het vastdraaien was... :c Glas helemaal kapot natuurlijk./: En morgen zijn de winkels dan nog eens dicht ook.
Maar nu merk ik toch ook wel dat de vapor echt gewoon puur vervanging is voor mijn sigaretten. x)