Koper schreef:Judass schreef:Watte? Je oksels niet met zeep wassen?
Nee, wist je dat niet? Dat is een heel delicaat systeem wat je met zeep volledig ontregelt.
Bij mij is dan heel erg ontregelt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Judass schreef:Watte? Je oksels niet met zeep wassen?
Nee, wist je dat niet? Dat is een heel delicaat systeem wat je met zeep volledig ontregelt.
Roos_M schreef:Evenals mijn handdoek. Gebruik ik maar 1 keer.
Dat vind ik pas smerig; als je die 2 x of meer zou gebruiken.
Argument; je bent toch schoon na t douchen. Ja klopt. Maar al die huidschilfers zitten erop!! Brrrr
Roos_M schreef:Heb ik ook wel eens gehoord ja; washandjes zouden ouderwets zijn.
Ik vind het heerlijk. Lekker schoon.
En na 1 keer gebruiken gaat ie op de kachel en daarna hoppa de was in.
Evenals mijn handdoek. Gebruik ik maar 1 keer.
Dat vind ik pas smerig; als je die 2 x of meer zou gebruiken.
Argument; je bent toch schoon na t douchen. Ja klopt. Maar al die huidschilfers zitten erop!! Brrrr
verootjoo schreef:Koia schreef:Ik heb zo'n douchepuf..vind het fijn dat je zo'n dikke laag schuim krijgt en je er lekker mee kan scrubben. Washandjes vind ik te zacht, heb ik niet het gevoel dat ik mezelf goed schoonpoetsAlleen handen vind ik maar raar..je masseert jezelf dan hoofdzakelijk ipv het vuil van je af te boenen.
Vuil van je afboenen? Woon je in de Afrikaanse rimboe ofzo?![]()
Ik hoef nooit te boenen. Meestal was ik niet eens met doucheschuim, alleen als ik zin in die geur heb
Koper schreef:Als ze al in mijn handdoek zitten kunnen er onmogelijk ook weer veel schilfers in mijn bed terecht komen. Aangezien ik douche vlak voordat ik ga slapen. Daarnaast zouden ze dan grotendeels in mijn pyjama terechtkomen, en die draag ik hooguit 2 nachten.