Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:SuperZodiax: heb jij ook een lichte vorm van rosacea?
Ik houd het eerst wel bij de samples. Als ik de producten full size koop, ben ik €88 kwijt
ItsMe2 schreef:SuperZodiax: dat geklooi met producten ben ik (helaas) erg bekend mee.
Ik twijfel nu of ik samples van de hele lijn ga proberen, of alleen van de exfoliant en de dag- en nacht crème.. omdat de reinigingsgel van Avene goed gaat..
En dan heb ik nog een vraagje. Kan je met 1 sample 2x doen? Dus is 1 sample genoeg voor 1 dag?
Ik wil er dan gewoon zoveel samples bestellen dat ik het 14 dagen kan proberen.
ItsMe2 schreef:De samples van Paula's Choice zijn onderweg. Na een chatgesprek met een van de medewerkers kwam het advies van de 'Calm' lijn te gaan gebruiken.
Ik ga de reiniging, dag- en nacht crème van de Calm lijn proberen met daarnaast de BHA Exfoliant. Als het goed is, wordt woensdag mijn pakketje met samples bezorgd.
Ik houd jullie op de hoogte!
ItsMe2 schreef:Gisteravond mijn gezicht gewassen met de reinigingsgel en vanochtend weer. Vanochtend helemaal een rode, branderige huid.. Dat geeft aan dat twee keer per dag toch echt te vaak is. Baal er wel van! :'(
Hopelijk bevallen de testers van Paula's Choice en gaat dat goed.
ItsMe2 schreef:Ik zat nog even te kijken op de site van Paula's Choice en zag dat je daar ook een 'Calm Set' kan kopen. Dat heb je de reiniging, exfoliant, dagcrème en nachtcrème voor €107 in plaats van €119. Hopelijk bevallen de producten goed (krijg morgen de testers, ben best wel nieuwsgierig) en hebben ze deze set nog een tijdje
, dat scheelt toch wel wat.
ItsMe2 schreef:Ik heb vanochtend de producten (cleanser, exfoliant en dagcrème) voor het eerst gebruikt. De producten voelen goed (zacht) aan. Alleen mijn voorhoofd en neus beginnen erg te glimmen door de dagcreme, de kin ook wat, maar niet zo erg als mijn voorhoofd en neus. Twijfel of ik de dagcreme voor de normale tot gecombineerde huid moet gaan proberen/gebruiken of dan de hele Calm lijn voor de droge/gecombineerde huid.
Whizz schreef:Wat een herkenbaar en vervelend probleem! Bij mij helpt het als ik een dagcreme met spf gebruik. Liever gebruik ik alles van dr. Hauschka, alles zonder rommel gemaakt. Als je verachillende dingen wilt proberen zo je ook eens op de site van bio amable kunnen kijken, ik dacht dat je daar van sommige merken ook proefjes kunt kopen. Het is wel zaak om eerst dr rosacea tot rust te laten komen, heb je rozex gel gekregen? Dat helpt bji mij goed, in combinatie met niet te vaak reinigen en niet afdrogen maar deppen. Laat je het weten als je een goed middel hebt gevonden?