Ik had dit laatst ook op de snelweg! Ik ben uit mijn auto gestapt en over de vangrail geklommen en daar een bosje opgezocht. Was maar goed ook, want stond nog 2,5 uur vast daarna. Succes
Oohh dat is ook echt mijn nachtmerrie! Ik zit heel veel in de auto, en lang niet overal is een tankstation in de buurt. Soms zit ik ook wel wiebelend achter het stuur. Dan is elke automobilist die trager rijdt dan wat je mag ook een nagel aan m'n doodskist Eén keer gehad dat ik thuis sowieso niet ging halen en er ook geen tankstation meer kwam. Toen de auto aan de kant gegooid en de berm in gedoken. Toen was het gelukkig wel donker, want die berm is naast een druk fietspad
Haha mooie verhalen. Behalve van de gevallen vrouw natuurlijk... Heftig. Ik ben de vangrail niet over gestapt, dan zat ik ook op de weg de andere kant op haha. Ben gewoon op de snelweg gaan hurken.
Gelukkig nooit gehad in een file. Maar wel een keer een benauwd momentje meegemaakt in duin tijdens een wandeling. Ik was toen zwanger en moest ineens heel nodig plassen. Uiteraard was het weekend en aardig druk in duin, maar ik kon het echt niet ophouden. Een paar keer dacht ik een geschikte plek te hebben gevonden en dan kwamen er toch weer mensen vlak langs. Uiteindelijk had ik een plekje gevonden, maar toen ik hurkte werd mijn hond melig omdat ik volgens haar raar deed. Dus die begon tegen me aan te springen