De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

madeliefw

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:50

Buikpijn door voedselvergiftiging. Bevalling en kiezen trekken was daar helemaal niets bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:51

De hartpijn toen mijn beste vriendin 3 maanden geleden op 17-jarige leeftijd overleed. De ergste pijn die ik ooit gevoeld heb.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:52

het afscheuren van mijn voorste kruisband .... dat was niet grappig
verder bij de 2e keer trekken van mijn verstandskiezen had ik zo veel napijn !
max paracetamol en 2400 mg ibuprofen en het kwam er gewoon gezellig doorheen... verschrikkelijk !

verder is de dagelijkse pijn die ik nu ervaar ook heel naar , maar het is er altijd en dan wordt het toch minder 'heftig' ofzo.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:52

Toen ik van mn paard af viel in volle galop en ze tegen mn ribben aan trapte, boven boven wonder niks gebroken maar deed echt onwijs veel pijn.

Verder de migraine

M_Jacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:56

Westhof schreef:
M_Jacky schreef:
Beide polsen tegelijk gebroken, dat was volgens mij de ergste :x

Oh, dit lijkt me ook heel erg! Vooral omdat je daarna zo afhankelijk bent (lijkt mij dan) :wow:

Klopt, je kan bijna niks zelf, ik kon bijvoorbeeld ook niet schrijven. Gelukkig was ik toen een stuk jonger. :)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:02

Fenrir schreef:
Onverdoofd boren in de zenuwen van een kies. Ik heb een aandoening waardoor mijn kiezen/tanden al extra gevoelig zijn en hierbij ging ik echt door de grond (dienstdoende noodtandarts heeft het ook volledig verpest toen, dankzij hem heb ik maanden met een wortel/botontsteking rondgelopen).

Niet verdoofd in zenuwen boren? :oo :brr:

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:02

Toen ik met mijn klas naar de gym liep, uitgleed en daarbij mijn hele onderbeen in tig stukken brak. De pijn toen mijn scheenbeenbot in drie stukken brak.....die was niet grappig! (het geluid wat ik hoorde ook niet...net alsof er een dikke tak van een boom afbrak). Enkel, kuitbeen, scheenbeen, hielbot...allemaal stuk :(

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:03

TerraHowrse schreef:
Fenrir schreef:
Onverdoofd boren in de zenuwen van een kies. Ik heb een aandoening waardoor mijn kiezen/tanden al extra gevoelig zijn en hierbij ging ik echt door de grond (dienstdoende noodtandarts heeft het ook volledig verpest toen, dankzij hem heb ik maanden met een wortel/botontsteking rondgelopen).

Laten we het er op houden dat het nogal een prutser was en hij haast had :x
Hij heeft mijn zenuwen (en ook de kanalen) aan/open geboord, er snel een vulling op gegooid en vervolgens is de boel dus gaan ontsteken (goh).
Kon ik een paar maanden later dus terug komen voor een wortelkanaalbehandeling.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 23-09-17 11:05, in het totaal 3 keer bewerkt

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:05

Alvleesklier ontsteking op nummer 1.
Galstenen op nummer 2.
Migraine op nummer 3.
En mijn brandwonden op 4.

Weeën vind ik te doen, ruggenprik ook, hechtingen ook.. niet dat ik nu denk jeeh morgen weer, maar toch..

En ik moet eerlijk zeggen dat ik van sommige van de verhalen hier ook acuut pijn krijg..

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:05

Een onverdoofde zenuwbehandeling en een biopsie van mijn baarmoederhals. :brr:

Ik ben best hard voor mezelf en spreek mezelf graag toe met 'stel je niet aan, ga door en schiet op'. Maar deze twee behandelingen kregen me klein.

Edit: stomme typefout
Laatst bijgewerkt door Palmera op 23-09-17 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:12

Ruggeprik heb ik echt niets van gevoeld. Moest (na die beenbreuk) met spoed geopereerd en de chirurg zei dat het ook met ruggeprik kon. Ik zette me al schrap maar ik heb gewoon echt niets gevoeld!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:13

Fenrir schreef:
TerraHowrse schreef:

Laten we het er op houden dat het nogal een prutser was en hij haast had :x
Hij heeft mijn zenuwen (en ook de kanalen) aan/open geboord, er snel een vulling op gegooid en vervolgens is de boel dus gaan ontsteken (goh).
Kon ik een paar maanden later dus terug komen voor een wortelkanaalbehandeling.

:x ooohh bah! Wat een debiel zeg. Lijkt me helemaal niks :n

Hier een maand of 3 geleden wel een zenuwbehandeling gehad zonder verdoving (verdoving pakte niet), dat vond ik opzich wel te doen maar dat kwam ook omdat die zenuw al maandenlang zat te kloten dus daar had ik toch al last van :=

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:15

Ik denk toch echt wel de ontsteking in de wond aan mijn scheenbeen na mijn ongeluk. Deze zat al bijna tot op het bot toen we er achter kwamen (was aan de buitenkant in eerste instantie niet zichtbaar). Ik heb een hoge pijngrens maar toen wist ik echt niet waar ik het zoeken moest %) .

Oh en ik lig al een week plat met buikgriep. De maagkrampen en buikpijn waren ook gewoon echt niet te doen. Nog nooit zo erg gehad!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:17

Ik ben ook een keertje op mijn buik de glijbaan afgegaan. Uitstekende spijker + externe beugel = auw.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:18

Anoniem schreef:
De hartpijn toen mijn beste vriendin 3 maanden geleden op 17-jarige leeftijd overleed. De ergste pijn die ik ooit gevoeld heb.

Heel veel sterkte, wat verdrietig. Dat is het soort pijn wat nooit meer over gaat en je altijd zult blijven voelen :(:)

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:19

madeliefw schreef:
Buikpijn door voedselvergiftiging. Bevalling en kiezen trekken was daar helemaal niets bij.

Here the same. De krampen van voedselvergiftiging.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:19

TerraHowrse schreef:
Fenrir schreef:

Mag dat überhaupt wel :wow:

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:22

De pijn toen ik door men rug ging bij slootje springen, kon amper nog lopen door de pijn

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:23

PDS-klachten met menstruatie-krampen staan samen op 1. Dat zijn krampen waarbij ik me geen houding weet, het wil uitgillen, niet kan ademen van de pijn. Meteen de reden dan ik nu standaard de pil doorslik en bepaalde voedingsmiddelen zo veel mogelijk mijdt.
Wortelkanaalontsteking op 2 plekken tegelijk staat op een goede tweede plek. Enkele dagen ervoor waren m'n verstandskiezen getrokken, dus dat zeurde ook nog mee. Ondanks een overdosis aan pijnmedicatie en stikmoe zijn, kon ik NIET slapen van de pijn en het enige wat ik dacht, was dat ik dood wilde ;(

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:25

Van de trap vallen en daarbij de kraakbeenlaag tussen de schouderkop en kom (los) scheuren. Helaas is de juiste diagnose pas na 10 maanden gesteld. De eerste weken na de operatie waren vreselijk. Niet zo zeer de pijn, maar eerder de frustratie van het niks kunnen en de eenzaamheid.

Vervolgens bleek na 4 maanden, bij het weer gaan belasten, dat er een medische fout gemaakt was en een deel van de kraakbeenlaag niet vast gezet was tijdens de eerste operatie..
8 maanden na de eerste operatie mocht ik nogmaals dezelfde operatie ondergaan, met hetzelfde herstel. De pijn voor de operatie was niet te doen. Zelfs de morfine kon dit niet onderdrukken..

Na de operatie moest ik afkicken, weer door die hel van frustraties en eenzaamheid...

Gelukkig ben ik nu goed op weg in m'n revalidatie proces! Nog niet op het oude niveau, maar wel weer volledig aan het werk.:)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:30

Tulandro schreef:
Tja cliché: de weeën tijdens de weeënstorm. Ik ben héél snel naar 10 cm ontsluiting gegaan en dat voel je. Maar er is tegelijkertijd ook niets mooiers

Hier precies hetzelfde!

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:37

Door een stom fietsongeluk over mijn fiets vliegen, en vol op mijn schouder op het asfalt landen. Op de schouder die ik paar weken daarvoor op 2 plaatsen had gebroken door val van een paard :+ voor het eerst echt sterretjes gezien van de pijn

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:39

Fenrir schreef:

Wat denk je van wel eerst verdoofd een wortelkanaalbehandeling krijgen, met een noodvulling, om later onverdoofd een kroon gezet te krijgen (iets met verzekering)? Daar trap ik dus ook nooit meer in. Alles wat gebeurt op dat vlak gebeurt verdoofd of niet.

Oh, en ik las ergens enkelbanden zwaar verrekken + kleine scheurtjes, check! Inmiddels een aantal jaar geleden maar enkel blijft zeer gevoelig.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:40

Gekneusde ribben.. zelfs ademhalen deed pijn. Over bewegen nog maar niet gesproken..

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:44

Een abces in m'n mond dat moest worden doorgesneden na 2x een mislukte wortelkanaalbehandeling.
M'n moeder hoorde me in de wachtkamer gillen :7