CK88 schreef:Kleine update, helaas nog geen kilo's kwijt. Ik vind het lastig om meer te eten en blijf vaak steken tussen de 1500/1600 calorieën, ik eet vaker een tussendoortje en doe veel noten in m'n kwark, vis en advocados in m'n salades maar ik vind het lastig om gezonde calorie rijke tussendoortjes te eten, vaak wordt het gewoon een appel of een notenreep van Bio wise, bewerkte voedingsmiddelen zoals sultana passen niet echt bij mij.
Iemand nog tips voor deze tussendoortjes?
Afgelopen 7 dagen, keren dat ik er overheen zit komt van het jureren (witte bollen met kaas en ham) en een bbq.
http://fotoserve.sunshine-it.nl/~claudi ... g_9892.png
Ik denk even mee vanuit wat ik zelf eet/drink.
- na het sporten: smoothie van banaan/karnemelk/cacao (of proteïne met chocolade smaak)
- volkorenbrood met zelfgemaakte tonijnsalade (tonijn uit blik, kappertjes, augurk, komkommer, kerstomaatjes, yoghurt, peper en zout)
- als volledige maaltijd: bovenstaande tonijnsalade met kikkererwten onder
- Tussendoortjes: hardgekookt eitje, gedroogd fruit, yoghurt met fruit, olijven, cracker/rijstwafel met hummus of guacamole....
Vooral ook niet bang zijn van "ongezond" eten . Mijn vriend heeft getraind bij een atleet die ondertussen al 3 keer op de olympische spelen gestaan heeft. Zijn advies? Chocomelk! Ideale combinatie koolhydraten-eiwitten voor herstel. Om maar te zeggen ...
Gewoon lekker blijven sporten en voldoende eten, resultaten komen vanzelf wel