TS, door pammetjes wordt je ongeremder. Kan dus goed zijn dat je energieker bent doordat er nog temazepam in je bloed zit.
Ik heb zelf al slaapproblemen vanaf dat ik een baby was. Ik sliep tot mn ongeveer mn 6e jaar ontzettend veel, mijn ouders moesten me elke dag van school halen omdat ik dan weer in slaapgevallen was. Achterop de fiets viel ik ook gelijk weer in slaap en thuis dan gelijk naar bed, savonds uurtje wakker en weer slapen.
Dit sloeg op ongeveer mijn 7e om naar niet meer kunnen slapen. Dit werdt langzaam steeds erger. Sinds mn 16e heb ik verschillende medicatie gehad, pammetjes, zolpidem, zopiclon, dormicum, anti psychotica, niks hielp. Nu slik ik sinds 1,5 jaar promethazine, eerst in combi met haloperidol maar toen kon ik me niet meer bewegen nu enkel nog promethazine welke ik trouwens verspreid over de dag slik. Ik slaap nog steeds niet super maar rust wel uit!
Edit: promethazine is een oude type anti-histamine met sederende bijwerking, is niet verslavend en werkt vaak in combi met een antipsychotica nog beter!