Mocht ik absoluut niet van arts en fysio maar ik was jong en eigenwijs

Kon door de pijn bijna niet op mijn paard komen maar ik had lieve stalgenoten die me met zijn alleen er op duwden en trokken. Uiteraard vonden de meesten dit ook nog heek komisch

Na een minuut of tien stappen begon de pijn langzaam weg te trekken en kon ik gewoon rijden. Wel buiten en niet in de bak dressuren. Na een rit kon ik geheel zelfstandig opstijgen.
Reed gewoon elke dag en kreeg complimenten van arts en fysio dat bij mij de genezing zo voorspoedig ging. Ik heb er toen maar het zwijgen toe gedaan.
Nu ik door verschillende omstandigheden al langer niet meer kan rijden ben ik weer steeds meer last van mijn rug gaan krijgen. Ook mijn huisarts was er voor dat ik weer zou gaan rijden maar dan heb ik het natuurlijk niet over de breuk die ik nu heb.
Zou het dus gewoon eens overleggen.
Hoezo niet autorijden met brace? Daar is mij niets over gezegd. Ik vind autorijden nu niet zo fijn omdat de brace dan zo tegen mijn keel aan drukt maar ik stap vrijwel dagelijks achter het stuur.
Dacht dat ik de tramadol wel kon gaan afbouwen maar het vannacht behoorlijk last gehad en vandaag ook. Heb wel gezwommen (mocht van de arts) maar de vorige keer had dat de pijnklachten juist verminderd, nu verergerd. Was wel iets minder relaxt zwemmen met allemaal drukke kinderen in het bad.
Normaal zijn vriendin en ik daar zo ongeveer de jongsten maar nu, in de vakantie, is de rust ver te zoeken.
Neem vanavond maar weer wel een tramadol.
Fijn detail: door de pijn word ik niet altijd wakker maar krijg ik ook vaak nachtmerrie's waarin mensen in mijn rug knijpen, me fijn knijpen en nog meer van dat soort dingen