Maar ik zou het dus wel fijn vinden als mijn huid nog wat minder vet wordt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Ik meld me ook!
Heb eigenlijk een best wel rustige huid. Soms een puistje maar dat heeft vaak slecht eten of weinig slaap als oorzaak. Ik heb wel veel talgproductie en droge plekjes, maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn skincare routine bestaat uit de doekjes van de Nivea (met alcohol)![]()
Heb wel een fijne dagcreme maar mis echt een goede tonic of reiniger... Wil het liefst van die overmatige talgproductie af, maar weet niet waar ik moet beginnen
Yasmine schreef:Ik ben allergisch aan zowat iedere vorm van make-upremover en crème. Maar mijn ultieme redding is Ultrabland van Lush. Het is een soort crème met bijenwas die praktische alle make-up (hoe waterproof ook) zo van je gezicht verwijdert. Je smeert het uit over je gezicht, verwijderd het met een doekje met warm water en klaar!
Van dagcrème/moisturizer is voor mij Total Moisture Facial Cream van Benefit.Die is heerlijk zijdezacht, niet te vet en hydrateert een hele dag.
bontejames schreef:Yasmine schreef:Ik ben allergisch aan zowat iedere vorm van make-upremover en crème. Maar mijn ultieme redding is Ultrabland van Lush. Het is een soort crème met bijenwas die praktische alle make-up (hoe waterproof ook) zo van je gezicht verwijdert. Je smeert het uit over je gezicht, verwijderd het met een doekje met warm water en klaar!
Van dagcrème/moisturizer is voor mij Total Moisture Facial Cream van Benefit.Die is heerlijk zijdezacht, niet te vet en hydrateert een hele dag.
Wat appart zeg! In de crème van benefit zitten namelijk heel veel stoffen die juist een reactie op zouden moeten wekken. Maar fijn dat het voor jou werkt!
De producten van lush heb ik idd ook veel goed over gehoord!
bontejames schreef:Yasmine schreef:Ja, hier ook. De zogenaamde "zachte" verzorgingen van Clinique zijn voor mij bijvoorbeeld veel te agressief. Dan heb ik 5 minuten later gelijk een rood hoofd
wat dacht je van de 3 stappen lijn van clinique? Kan ik ook niet tegen. Het enige wat ik daarvan gebruik is nog de gel
Needje schreef:Maar dagcrème smeer je juist om te voeden.
Ik gok dat t dan eerder aan het reinigen ligt.