Zwanger, hoe te vertellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 17:46

Goof schreef:
dromertje2 schreef:
Dat is juist het plezante. Te zien hoe lang het duurt voor ze het door hebben.

Ah. Ik ging er vanuit dat het plezante juist was dat ze te horen kregen dat ze opa en oma worden.
Maar het ging dus om de duur van het onbegrip.

Ah, niet zo zuur, Goof. :D

Toen ik out of the blue tegen mijn vriendin zei: "ik ben zwanger" was ze teleurgesteld dat ik er niet even een momentje van had gemaakt. Kan me dus voorstellen dat velen het leuk vinden om iets grappigs of leuks te doen. Mijn schoonouders vonden dat ook heel leuk. Ieder wat wils. :D

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 20:16

Anoniem schreef:
GabberGill schreef:
Waarom niet met huisdieren wat anders dan broertje of zusje. Ik bedoel meer in de trant van

Wij krijgen vele nieuwe taken:
verzorgen
Oppassen
Beschermen
Liefde geven

Ik vind dat meer richting kind gaan.

Ikzelf wist met 34 weken dat ik zwanger was en heb dus ook op fb een.leuk bericht geplaatst waarin iedereen bleef beweren dat ik een grap maakte. Na 2 echo foto's geloofde ze me wel.

Probeer eens om gewoon vanuit het niets op FB te zetten dat je moeder bent geworden met bijbehorende foto's :+ dan kijken ze je ook vreemd aan trust me :')

Tips heb ik niet TS, want we heb m'n schoonouders bericht dat ik aan het bevallen was en toen de kleine eenmaal geboren was hebben we een aantal goede vrienden persoonlijk op de hoogte gebracht. De rest kon het dus lezen via FB :+ meer tijd was er niet :+

Maar we hadden het gewoon willen vertellen met een leuk babypakje en 'joe, we worden ouders'. :')

Hahahhaha jij had dus ook een verrassing!

Jackie82

Re: Zwanger, hoe te vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-17 23:15

Vind het zelf ook leuk om het met een verassing te brengen, wel op zo'n manier dat ze het snappen.
Maar 'gewoon' zeggen 'ik ben zwanger' is voor mij niet voldoende, tuurlijk is het nog steeds speciaal!!
Maar vind een verassing ook leuk, ook al zouden ze er even over moeten nadenken, maar ieder zijn eigen

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 08:28

Wij hebben afgelopen week iedereen die dichtbij ons staat het goede nieuws gebracht. Sommige mensen hebben we het gewoon verteld, bij andere zeiden we dat we foto's van ons twee hadden laten maken en lieten toen de echo zien.
Bij mijn ouders en broer had ik slagroomsoesjes versierd met roze, blauwe en witte muisjes en deze bij de koffie uitgedeeld.
Bij de broer en schoonzus van mijn vriend en bij mijn oma hadden we hetzelfde gedaan met cakejes.. kregen hier hele leuke reacties op!
Maar ook op het 'gewoon' vertellen kregen we hele leuke reacties, want uiteindelijk gaat het natuurlijk om de boodschap en niet om de manier waarop :D

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 18:40

Ik ga het ook echt niet voor iedereen speciaal maken, maar mijn ouders willen we het op een leuke manier brengen, alleen willen we nog even wachten (waarschijnlijk over 2 week of zo) en de rest hoort het wel, en anders lezen mijn vrienden het wel op facebook.

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 18:42

Jasia schreef:
Bij mijn ouders en broer had ik slagroomsoesjes versierd met roze, blauwe en witte muisjes en deze bij de koffie uitgedeeld.

Zo hebben wij het geslacht bekend gemaakt, wij wisten het toen bij de tweede door middel van een pretecho rond de 16 week, en toen heb ik cupcakes gemaakt en met topping versierd.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 16:12

Wij gaan wel voor onze kids het geslacht op een leuke manier laten ontdekken (althans dat vind ik :') )
We gaan een hele grote doos versieren en dan vol doen met helium balonnen in blauw of roze en dan mogen ze het samen uitpakken.
En de rest vd fam krijgt dat filmpje gewoon te zien.