Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Je eten klinkt wel als heel weinig aight, gisteren had je ook al alleen 3 hoofdmaaltijden. Als ik jou was, zou ik wat meer gaan eten. Is makkelijker vol te houden en ook een stuk gezonder.
linoleum schreef:Je geeft aan weinig vet en suiker te willen eten. Maar als je 's avonds cashewnoten neemt, eet je alsnog veel vet.
Denk bij tussendoortjes aan fruit, groenten, kwark, yoghurt, eiwitrepen. Lees ik lijstjes van anderen door, kun je ook veel inspiratie uithalen.
Yentaah schreef:Leuke OP! In het vorige topic heb ik stil meegelezen en veel gehad aan jullie lijstjes. Ik ben mijn eten nu zelf ook aan het bijhouden in MFP, maar ik moet wel zeggen dat ik het lastig vind. Ik kook niet alles zelf dus kan niet alles bijhouden. Ook wil ik geen argwaan wekken met alles te staan wegen en barcode-scannen, mijn ouders zijn wel vaker bezorgt dat ik richting te dun ga. Hoe doen degene het hier, die nog thuis wonen?
secricible schreef:Ik zou als vrouw sowieso niet te weinig vet eten. Je hebt vet gewoon heel hard nodig, voornamelijk voor je hormoonhuishouding. Kies voor gezonde onverzadigde vetten, dus je nootjes zijn prima. Denk ook aan olie, avocado, volle zuivel, enz.
Nagini schreef:N.a.v. het kwarktaart verhaal ben ik eens gaan zoeken op andere varienten nog. Deze klinkt wel heel lekker: https://healthyfoodiemanon.com/2015/06/ ... warktaart/
Als dat daadwerkelijk een ontbijt kan zijn ben ik helemaal blij
*edit: ze heeft trouwens best veel leuke recepten. Ga er zeker een paar proberen!