- Niet na 7 uur 's avonds meer eten
- Geen brood, en als je brood moet eten, dan al helemaal niet roosteren
- Geen boter
Ik heb overigens een afspraak geboekt bij een behandelaarster, dat was ik even vergeten te zeggen gisteren, maar over 2.5e week ga ik daar ook heen
Het is paardentherapie en ik ben heel erg benieuwd. Ze klinkt in elk geval onwijs aardig!
Ik lieg wel een klein beetje hier, want ik kocht ze in eerste instantie voor iemand anders (had 3 pakken en een reep chocolade) en toen besloot ik na het betalen dat 1 toch voor mij was. Ik zat in de bus en voor het eerst in tijden voelde ik me weer normaal. Ik, gewoon een doodnormaal 18 jarig meisje dat koekjes eet in de bus. Voor de meeste hier is het waarschijnlijk doodnormaal om een rol koekjes te kopen en te eten, maar het maakte me gewoon zo gelukkig vandaag. Hoe veel spanning het eten ook gaf, hoe ik echt op elke hap focuste, het maakt allemaal niet uit, want ik was gewoon zoals iedereen aan het eten
Ik heb er zelfs 6(!) op. Het aantal kcal in de koekjes van vandaag, stond gelijk aan de totale kcal in een dag van een paar weken geleden. Ja, ik voel me nog steeds onwijs schuldig, ja het gaat allemaal nog steeds door mijn hoofd en ja ik was heel zenuwachtig, maar ik heb het wel gedaan
Maar het is echt iets heel groots voor mij 
Het was wel een beetje onbeleefd, want hij bood niet eens excuses aan voor het zomaar eruit vissen van de fles. Ik was toen zo afgeleid dat ik de koekjes vergat en naar de kassa's liep (zelfscan) en terwijl ik aan het scannen was, bedacht ik me opeens dat ik de koekjes was vergeten, maar toen moest ik weer mijn ID laten zien uiteraard. Alleen toen zei de medewerkster dat ze niet zeker wist of ze deze IDs aannemen en moest ze een medewerker gaan halen. Ondertussen liep er een andere medewerker naar me toe die vroeg om mijn ID, die ik dus niet had want de eerste had hem mee genomen