ps hebben jullie al gehoord van de app: myfitnesspall, zo kan je gemakkelijk je voeding bij houden en kijken of je iets te kort komt of te veel hebt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Shanna nee snap ik, ik vind zwemmen ook wel prijzig maar denk toch dat ik het gewoon ga doen, vind het stukje alleen gaan ook wel eng maarja je moet wat
Alpha89 hoe roei je thuis dan? Of heb je zo'n sportschool apparaat?![]()
Jindai ik hoef niet perse af te vallen in gewicht. Nee ik eet niet gezond, zoals in mijn laatste reactie staat ben ik hard aan het werk om een eetprobleem te overwinnen en dat gaat helaas met baby stapjes maar alles wat ik kan eten is welkom dus mijn eetpatroon is over het algemeen niet gezond of goed. Afvallen is niet het probleem, ben in het verleden al 30 kilo afgevallen het is nu meer m'n lijf waar ik aan wil werken.
Jindai schreef:Annet_Dottie schreef:Shanna nee snap ik, ik vind zwemmen ook wel prijzig maar denk toch dat ik het gewoon ga doen, vind het stukje alleen gaan ook wel eng maarja je moet wat
Alpha89 hoe roei je thuis dan? Of heb je zo'n sportschool apparaat?![]()
Jindai ik hoef niet perse af te vallen in gewicht. Nee ik eet niet gezond, zoals in mijn laatste reactie staat ben ik hard aan het werk om een eetprobleem te overwinnen en dat gaat helaas met baby stapjes maar alles wat ik kan eten is welkom dus mijn eetpatroon is over het algemeen niet gezond of goed. Afvallen is niet het probleem, ben in het verleden al 30 kilo afgevallen het is nu meer m'n lijf waar ik aan wil werken.
Niet zo nukkig hoor, ik probeerde alleen met je mee te denken.
Jindai schreef:Wat fijn Wieneke, de eerste kilo eraf!!
Shanna schreef:Met zwemmen gebruik je al je spieren zonder ze zwaar te belasten, dat helpt dus zeker! Ik wil ook wat vaker gaan zwemmen maar vind het toch lastig om in mn eentje naar het zwembad te moeten gaan..![]()
En zwemmen is ook wel duur
Annet_Dottie schreef:Ooh nice! Wie weet lukt het mij ookal ben ik over het algemeen ook wel gewend dingen alleen te doen omdat ik niet veel contacten heb die ook in de stad wonen
Skeeleren is ook leuk! En is ook goed voor de billen volgens mij, stom zeg dat ik daar zelf niet aan gedacht heb