Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Pateeke, ik wil gewoon dat mensen me begrijpen en ondersteunen. Gelukkig snapt mijn psycholoog me wel en dat vind ik heel fijn. Dinsdag heb ik weer een afspraak.
pateeke schreef:Joolien schreef:Pateeke, ik wil gewoon dat mensen me begrijpen en ondersteunen. Gelukkig snapt mijn psycholoog me wel en dat vind ik heel fijn. Dinsdag heb ik weer een afspraak.
En wat kan ervoor zorgen dat je je begrepen en ondersteund gaat voelen? Wat kun je zelf doen of wat kunnen anderen doen opdat jouw behoeften aan begrepen en ondersteund worden vervuld zijn?
Polly schreef:Cayenne schreef:En met een beetje appelmoes? Werkt vaak ook bij paarden
In een lege wormenspuit![]()
Sorry
Maar dat kan je wel proberen, optrekken in een lege injectiespuit (zonder naald), achter in je keel en een sloot limo erachteran
Joolien schreef:Tja, dat is een goede vraag. Ik dacht dat ik er goed aan deed om naar een psychiater te gaan. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Moet ik mijn huisarts en psychiater ervan overtuigen met literatuur? Moet ik me erbij neerleggen? Ik denk het laatste... Het ermee doen. Maar daarmee heb ik wel een beetje het gevoel dat ik mezelf tekort doe. Of moet ik maar het geduld houden en tevreden zijn met hoe het nu gaat? Ik zou het liefst zsm alles op willen lossen, ik weet dat dat neit kan, maar gewoon vlot genoeg. Als ik nu een doorverwijzing wil omdat ik niet wil wachten om de afspraak met de psychiater 2 weken later, dan baal ik daarvan, want het scheelt 2 weken!! Dat vind ik veel., elke week is er een teveel. Ik knok keihard om beter te worden, ik had gehoopt dat de professionals om mij heen met me zouden mee knokken. Dat ze met me mee vechten en er alles aan doen om zo snel mogelijk weer beter te worden...
Evelyne79 schreef:Wat is de reden van het snelle afbouwschema van de psych?
Wellicht is er een goeie achterliggende gedachte waar je nog niet bij stilgestaan hebt.
Ik snap dat het ruk is, maar wellicht als je het zo snel afgebouwd hebt ben je er wel door heen.
ikkedus schreef:Dat herken ik wel en ik heb ook jaren geen AD genomen om die reden. Ik moest echter ongeveer een jaar geleden wel, omdat het anders echt niet goed ging komen. Ik slik nu Mirtazipine en die schijnt ook pittig te zijn.![]()
Voorlopig ga ik nog niet stoppen, maar ik vrees het moment wel.
Ik heb er iig wel baat bij nu. Ben alleen helaas flink aangekomen helaas.
Joolien schreef:Evelyne79 schreef:Wat is de reden van het snelle afbouwschema van de psych?
Wellicht is er een goeie achterliggende gedachte waar je nog niet bij stilgestaan hebt.
Ik snap dat het ruk is, maar wellicht als je het zo snel afgebouwd hebt ben je er wel door heen.
Hij wil dat ik zsm begin met sertraline. Maar zoals ik er nu in sta, begin ik helemaal niet meer aan die troep hierna. Het was eigenlujk ook bedoeld om de tijd tot de psycholoog te overbruggen. Ik heb nu goede hulp, dus ik wil het proberen zonder. Zeker na wat ik nu heb meegemaakt.
De gedachte heb ik uiteraard bij stilgestaan, maar gezien ik zoveel zware bijwerkingen heb, vertrouw ik dat gewoon niet meer.
ikkedus schreef:Dat herken ik wel en ik heb ook jaren geen AD genomen om die reden. Ik moest echter ongeveer een jaar geleden wel, omdat het anders echt niet goed ging komen. Ik slik nu Mirtazipine en die schijnt ook pittig te zijn.![]()
Voorlopig ga ik nog niet stoppen, maar ik vrees het moment wel.
Ik heb er iig wel baat bij nu. Ben alleen helaas flink aangekomen helaas.