Ik heb ADHD en daarnaast een lichte vorm van Asperger (was een twijfel over wel/niet stickertje). Ben blij met dit topic. Ik heb veel geweldige mensen om me heen, een geweldige vriend, maar soms voel ik me alleen. Als in, dat niemand me soms echt begrijpt.
Ik leid een redelijk 'normaal' leven: ik studeer psychologie (wat soms confronterend is

Ook kijken mensen bij gesprekken soms raar op, maak ik blijkbaar per ongeluk een vreemde opmerking. Het zijn vooral de kleine dingetjes waaraan ik het merk, en dat vind ik vervelend.
musiqolog schreef:O ja, tikkende horloges als je probeert te slapen!En inderdaad, iedereen vindt je een aansteller: "ik hoor het nauwelijks, je moet je er gewoon voor afsluiten." Of treingesprekken waar ik het niet mee eens ben (zie maar eens niet in te breken!). Of vreemde kinderen met lawaaispeeltjes (kinderen zijn dus niet altijd leuk). Ik zat ooit met mijn toenmalige vriendin een halfuur in de trein met zo'n kind. Ze vond me echt een rotjong, omdat ik bijna ontplofte van woede om dat irritante geluid!
Dit... je beschrijft mijn hoofd