Nou, afspraak voor onderbenen harsen staat gepland voor vrijdagavond. Nu kom ik er niet meer onder uit Ik doe bewust eerst alleen mijn onderbenen om te kijken hoe het bevalt. Als dit goed bevalt ga ik van de zomer mijn hele benen en bikinilijn doen
Anoniem
Geplaatst: 25-03-17 00:43
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-05-23 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik roep ook al jaren dat ik de bazillian eens wil proberen maar het komt er maar niet van. Nu ben ik vrij blond daar, dus je ziet niet veel als er is iets op staat. Maar m'n huid is er wel mega gevoelig.. Scheren zorgt vaak voor veel irritatie en bultjes. En de stoppels zijn rete scherp. Misschien moet ik de stap toch maar is nemen! Delete waxing Rotterdam, zit ook redelijk in de buurt. Dat klinkt wel goed als ik de ervaringen zo lees hier.
Qimm
Geplaatst: 25-03-17 08:27
Misschien toch maar eens doen. Onderbenen laat ik toch al regelmatig doen. Maar ben bang dat m'n huid meekomt bij de bikinilijn lijkt me superpijnlijk! Maar als ik het gemiddeld zo lees is het wel te doen dus
Als je een wax laat doen zonder strips plakt het dus niet op de huid en trek je echt alleen puur de haren er uit. Ik heb hele gevoelige huid, maar dit gaat prima. De eerste keer ongeveer 48uur wat gevoeliger, tegewoordig alleen de dag zelf nog.
Pfff ff, nou net voor de eerste keer een Brazilian gehad maar vond het echt niet fijn .. Nu uur later brandt het als een gek.. Wellicht kwestie van wennen maar mennnn. Nu ben ik overigens erg gevoelig dus dat heeft er allicht mee te maken
Ja, zowel van tevoren als achteraf smeert ze er wel wat op. De eerste keer heeft ze uitgelegd wat, maar ik ben het vergeten daarna.
Poiuytrewq
Geplaatst: 27-03-17 09:10
Robin_s vrouwen komen echt in alle soorten en maten daar. Het is voor hun gewoon werk. Als ze vies zijn van bepaalde mensen hadden ze een ander vak moeten kiezen.
@corine. Ze smeert er bij mij ook wat op maar heb geen idee wat het is. Wel iets verkoelends en rustgevends. De eerste 2/3 x gaat het branden en doet het zeer als je eraan zit, maar daarna niet meer hoor. Doe het nu 1.5 jaar en voel er niets meer van, dat beetje haar wat terugkomt zie je ook bijna niet. Het is echt de moeite waard om door te zetten
Corine1981, gaat het inmiddels weer een beetje? Eerste keer waxen was bij mij ook even slikken, zowel gedurende het waxen als achteraf. Maar met een goed smeerbeleid en niet te heet douchen is het te doen.
Robin_s ik ben zelf geen slankie, ik ben ook geen jonkie meer en niet alles is even strak en glad bij mij. Jammer dan, je betaald er toch gewoon voor? Zoals hier eerder gezegd, die mensen van de waxsalon zien alle soorten lichamen voorbij komen, van dat sinaasappeltje van jou staat echt niemand van te kijken
Ik doe het iedere 5wkn ongeveer en dan staat er idd wel weer wat. Dat vind ik daar neit zo erg, maar met benen of oksels minder ideaal. Met scheren moest ik het bij bikinilijn ook eerst laten groeien, anders dan had ik dagen geirriteerde huid na het scheren.
JoT
Geplaatst: 28-03-17 08:23
Anoniem schreef:
En eh, moet je t ook lang laten groeien voor je kan gaan?
Bij harsen wel, laseren juist weer niet.
Shenavallie
Geplaatst: 29-03-17 16:50
Vandaag mijn eerste IPL-behandeling gehad. Ik was altijd van het harsen, maar mijn pedicure wilde mij graag als proefkonijn hiervoor. Kostenloze behandeling, die nu nog 2 keer en heel misschien drie keer gaat plaatsvinden. Geen idee wat het gaat doen! Maar mocht het uiteindelijk niet bevallen, dan ga ik weer gewoon harsen. Vond de behandeling meer dan meevallen. Dacht dat het het gevoel van een elastiekje zou zijn, maar dat is helemaal niet zo. Het wordt heel kort een heel klein beetje warm, nauwelijks waarneembaar. Over 6 weken ga ik weer en ook dan moet ik het de avond van tevoren scheren (best raar als je normaal dus harst). Ik kan jullie - indien gewenst - op de hoogte houden.
Zo, mijn onderbenen zijn lekker haarloos Vond het echt ontzettend meevallen! Super leuke meid waar ik de hele tijd mee in gesprek was. Nu maar kijken hoe lang het weg blijft. Als het een beetje lang weg blijft ga ik mijn bovenbenen en bikinilijn ook laten doen van de zomer
Ik Wax ook al geruime tijd, ik doe suikerwaxen. Eerste keer full Brazilian was voor spannend het pijnlijke vind ik wel mee vallen en ik ben echt een piepert. Heerlijk die gladde huid. Zou het iedereen aanraden