Shenavallie schreef:Bij Wala in Wormerveer hebben ze heel kundig personeel dat jou een hele mooie en passende BH kunnen aanmeten. Zelf draag ik al jaren minimizers, maar ik droeg altijd een te kleine maat (D). Bij Wala lieten ze zien wat voor mij wel de juiste maat was: F. Ook in minimizers hebben ze super gave BH's, van degelijk tot super chique. Ze zijn wel wat duurder dan een Hema BH, maar ze zitten heerlijk. Ik was voor die van mij ongeveer 60 euro per stuk kwijt. Ik zie dat je niet idioot ver bij mij vandaan woont, dus misschien is het een idee om daar eens langs te gaan.
Ik ben al een paar keer naar de Wala geweest. Maar ik vond juist dat ze me niet goed geholpen hadden. De laatste keer ging ze mn bh maat op oog pakken. Ik had al meteen gezegd dat die niet ging passen, maar ik moest mn mond houden, want dit was haar werk en zij wist het beter. Dus ik de bh gepast en die was te klein, dus dit zeg ik tegen haar. Maar dat kon niet volgens haar en ik had verkeerd gepast. Dus ze trekt mijn hokje open en vervolgens wordt ze zelf zo rood als een biet, want ze had een bh gepakt die 2 maten te klein was. We zijn daarna maar naar huis gegaan en nooit meer teruggekomen.