Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Maar wel dierbaar!

Betrap mezelf steeds vaker erop dat ik denk 'mag ik het hierna nog eens doen?' 

' haha

) en staat er morgen ook nog!

Citaat:Ik ben gestopt met dat te analyseren, want ik weet dat dat los staat van het genot van die dag. Mijn systeem werkt blijkbaar gewoon wat anders. Het is ook best gek dat je na zo'n mooie dag niet slaapt, veel huilt, steeds boos bent en de bank niet af komt haha. Maar diep van binnen voel ik de liefde en de gloed van die dag. Dus ik laat het maar gewoon toe!
. Beetje liever hoor, tegen jezelf

Maar dat is dan ook een van mijn denkfouten. Ik koppel me niet lekker voelen doordat ik moet bijkomen aan het gevoel dat het niet leuk was. Slaat natuurlijk op kont!
Nee dat is niet aardig om te zeggen haha. Maar ja ik kan hem soms aankijken en denken 'wat moet je toch met mij'? Mooie is dat hij dan gelijk terug vuurt met het feit dat hij ook echt niet de makkelijkste is en ik het ook al 4 jaar met hem uithoud. Tja, dat is dan ook weer zo
Potje en dekseltje enzo 

en door alle prikkels sliep ik vervolgens zondagnacht maar een uurtje.
) en nu weer. Ze stelde voor om een wijkcoach in te schakelen om mij toch wat balans, structuur en regelmaat aan te leren. Nou graag
want dat komt mij van nature idd niet toe en is voor mij soms ook belemmerend.
'S avonds als een klein kind in de douche staan huilen omdat ik diep van binnen dondersgoed wist dat ik het hartstikke goed doe, maar ze had een monster wakker gemaakt wat maar nare dingen in mijn oor bleef fluisteren 
Plus het feit dat ik bang was dat ze mijn man zouden gaan 'dwingen' om op te ruimen, iets wat ik absoluut niet wil.
) verhaal kort komt het erop neer dat ik het sowieso deze week met haar ga terug koppelen. Ik wil duidelijk weten waar zij problemen ziet en wat haar bewoog die opmerking te maken. Ook ga ik de afspraak met haar en mezelf maken dat ik niet klakkeloos met alles mee ga. Iets wat ik ook nog steeds te veel doe, omdat ik de hulpverlening op een voetstuk plaats en bang ben dat als ik niet mee werk ze me niet meer willen helpen (
) Dus de volgende keer als ze iets zegt wat mij raakt, moet ik daar op in gaan.
De intake met de kramzorg staat de 28e gepland en laat maar komen! Tegen die tijd is hier alles piccobello aan kant en heeft ons mannetje zijn eigen kamertje. En als er dan op- of aanmerkingen zijn horen we het wel.
Ik heb me de rest van de week dan ook rustig gehouden en niet meer dan het noodzakelijke gedaan. Dit weekend stond in het teken van de rommelkamer leeg maken voor het kamertje voor onze zoon. Vandaag de laatste loodjes en dan ik los met de decoratie
Kan niet wachten tot het af is! 
)heeft toen de euvele moed gehad te moeten mededelen dat ze hoopte dat het nu opgeruimd zou gaan worden, nu er een vrouw in huis kwam. Ik was of ben dan niet zwanger, maar waar zij het gore lef vandaan gehaald heeft om zo te denken te moeten oordelen... Geen idee. Al zouden wij op een vuilnisbelt willen wonen. Dat soort mensen moeten leren dat er ook andere meningen zijn....

Maar eens zien hoe gesprek gaat verlopen en wat haar argumenten zijn. 
Maar stiekem waren zowel mam en ik blij toen het afgelopen was. Op de weg naar het hotel gaven we beiden toe dat we eigenlijk voor het concert al op waren, toch wat veel prikkels.
ik heb de héle nacht geen seconde geslapen. Mijn benen waren spastische en mijn hoofd liep over. Iedere truuk en ontspanning oefening uit het boekje gedaan, maar niets hielp. Uiteindelijk eraan over gegeven en heb ik wel nog een paar uurtjes ontspannen kunnen liggen. Ik deed nog net geen
toen mijn moeder om half 7 wakker werd.
Normaalste altijd anderen willen pleasen, maar dit keer konde wereld branden, ik wilde alleen maar naar huis. Ik begin gewoon naar mezelf te luisteren

bowena_84 schreef:Ik heb mijn e-ticket met fikse korting gelaten voor wat het was, OV geladen en ben op de trein naar Enschede gestapt. En ik was trots op mezelfNormaalste altijd anderen willen pleasen, maar dit keer konde wereld branden, ik wilde alleen maar naar huis. Ik begin gewoon naar mezelf te luisteren
![]()
, maar

Man wat ligt je eigen bed lekker dan 
Ontzettend bedankt voor de mee lezers en de mensen die mijn verhaal gevolgd hebben, zich hebben durven blootgeven en hebben mee geleefd!