---

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Re: Zware val...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 12:57

Ik hoop voor TS dat het indd mee valt eb dat ze straks nog wil typen hoe het gegaan is in het ziekenhuis!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:03

Succes in het ziekenhuis. Hopelijk is het gekneusd en niet gebroken.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:08

Veel succes in het ziekenhuis!

Het enige wat ik niet begrijp van het hele verhaal, is toen je weer bijkwam niet meteen iemand hebt gebeld voor hulp ipv alleen 3 uur rond te kruipen.
Maar goed, het is nu al gebeurd en hopelijk vallen de verwondingen mee.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:16

Gelukkig was je niet dood ofzo 8)7

Aan de hoeveelheid reacties te zien ga ik er van uit dat je inmiddels genoeg op je kop hebt gehad en actie hebt ondernomen. In ieder geval heel veel succes bij de dokter!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:27

Goed dat je nu naar het ziekenhuis gaat.

Zelf heb ik onder het paard gelegen en daarbij een flinke plek op mijn wang gekregen.
Of het gebroken is geweest kan ik niet zeggen want ik ben ook niet naar het ziekenhuis gegaan.
Door de adrenaline ben ik niet KO gegaan, maar wel flink over mijn nek gegaan toen alles eenmaal voorbij was. Ik ben zo stom geweest om mijn werk te bellen dat ik wat later zou zijn. Een uur later stond ik op mijn werk.
Het heeft mijn spieren goed gedaan, want ik bleef in beweging. De dagen er na kon ik bijna niet bewegen door de spierpijn maar als ik niet was gegaan was ik wss nog verder van huis.

Maar tot op de dag van vandaag baal ik dat ik niet naar mijn wang heb laten kijken. Ik ben pas na 2 weken naar de HA geweest en die vertelde dat ik een versteende blauwe plek op mijn jukbeen had. Ik kan jullie vertellen dat ik inmiddels een jaar verder ben en mijn wang eindelijk niet dik meer is. Maar als ik lach zit er een 'gat' in mijn wang, en als er iets tegen aan komt ga ik kapot van de pijn.
Ik vermoed zelf dat daar dus wel een breuk gezeten heeft. (ze hadden daar wss toch niks tegen kunnen doen maargoed)

De plek doet nu een jaar later dus nog steeds zeer. Als er kwestie is van een breuk ga je daar waarschijnlijk nog heel lang last van houden TS.. Zeker nu je er mee doorgelopen bent..
Sterkte.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-17 13:28

Momenteel nog in het ziekenhuis. Dankjewel aan allen voor het reageren.
Ik laat zeker nog iets weten als de onderzoeken rond zijn.
Baas kwam om 8u toe op het werk en keek me aan alsof ik mijn verstand verloren was tijdens de val en beval me zowat om me in het ziekenhuis te melden... ik werk er nog maar een 6tal maanden (wel vast contract overigens) en kom van een bedrijf waar de baas echt een bullebak was, denk dat dat bijgedragen heeft aan het niet durven zorgen voor mezelf

LoveHorse15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:29

Ik hoop dat het meevalt! Je val klinkt ernstig..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:30

Een goede baas weet dat hij zijn werknemes even hard nodig heeft als zijn werknemers hem nodig hebben. Bovendien is het in jouw job niet verantwoord om iemand te laten werken die er zo aan toe is. Dus dat risico kan hij sowieso niet nemen. :)
Hoop dat het uiteindelijk mee valt voor je LG. :(:)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:33

Dat is een hele fijne en verstandige baas +:)+ Sterkte in het ziekenhuis hopelijk valt het mee allemaal!

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:37

Fijn dat je in het ziekenhuis zit...!

Hopelijk valt de diagnose mee. *duimt*

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:42

Hopelijk valt het mee... houd ons even op de hoogte van hoe het gaat als je er behoefde aan hebt..

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:42

Fijn dat je een goede baas hebt. Scheelt in ieder geval een hoop stress. Sterkte.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:43

Hopelijk valt het mee. Zo te horen heb je een fijne baas. Sterkte daar!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:47

Sterker nog, een baas mag nooit een doktersbezoek weigeren.
Zeker als er dan achteraf wel iets mis met je was,kan hij daar problemen mee krijgen. (In het geval dat hij jou medische zorg zou weigeren)
Ik zou me dus geen zorgen maken TS.
Voor de volgende keer: altijd 112 bellen als je buiten bewustzijn bent geweest! En eigenlijk ook nooit zomaar opstaan. Stel je hebt een gebroken nek/rug, kan je ernstige schade aanrichten door te bewegen.
Succes in het ziekenhuis, hopelijk valt het mee.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:53

17 jaar geleden heb ik ook zo'n smakker gemaakt. Gelukkig mensen om me heen die wel verstand hadden en gelijk een ambulance belden. Door de adrenaline vond ik het allemaal best mee vallen..... nou kan zeggen zit al jaren thuis door de opgelopen schade.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:55

Ik heb er afgelopen april nog een gemaakt van die soort, al bleef ik wel wakker - ik kon niet meer opstaan. Midden in het bos is dat iets minder praktisch kan ik je vertellen. Lang leve de ambulance... en mijn paardrijmaatje en hubbie die me samen met de ambulanceverpleegkundigen het bos uit hebben gedragen op zo'n plank. Achteraf viel het bij mij allemaal wel mee, maar laat het goed nakijken!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:57

fijn dat je baas je in bescherming nam tegen jezelf ts, nogmaals, ik snap je op zich wel, maar het is zo niet handig om jezelf zo voorbij te rennen, ik heb zelf nu 10+ jaar na een ongeluk een knie die nooit meer goed komt en waar ik toch door beperkt word in mijn activiteiten en mogelijke werkzaamheden
en dat is het gewoon echt allemaal niet waard
ik hoop echt dat het meevalt allemaal ,

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:59

Gezien wat je allemaal nog kon na de val denk ik dat het meevalt. In ieder geval weer iets geleerd namelijk de buien van je paard serieus nemen.Springen terwijl je er zo lang uit bent geweest en waarschijnlijk ook nog met een redelijk harde bodem, niet slim. Sterkte in het ziekenhuis.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 13:59

Little_Gift schreef:
Baas kwam om 8u toe op het werk en keek me aan alsof ik mijn verstand verloren was tijdens de val en beval me zowat om me in het ziekenhuis te melden... ik werk er nog maar een 6tal maanden (wel vast contract overigens) en kom van een bedrijf waar de baas echt een bullebak was, denk dat dat bijgedragen heeft aan het niet durven zorgen voor mezelf

Je was volgens mij ook echt je verstand verloren om niet direct naar het ziekenhuis te gaan. Gelukkig heeft je baas nog wel verstand ;) Sommige mensen melden zich idd te snel ziek, gaan voor elke scheet naar huis, maar jij bent het andere uiterste. :Y) Gelukkig ben je nu bij de dokter, succes met je herstel en hoop voor je dat het meevalt.

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:03

Meid schrikken heel veel succes in het ziekenhuis en denk beetje aan je zelf

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:04

Pfoe, sterkte :)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:05

Fijn dat je nu in het ziekenhuis zit! Sterkte, ik hoop dat het meevalt.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:24

Little_Gift schreef:

Dat is altijd vervelend TS, zo een heb ik er ook gehad helaas. Heel veel sterkte!

vso1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:41

je heb een flinke smakkerd gemaakt, fijn dat je baas in ieder geval oke reageerde. hopelijk valt het allemaal mee.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:44

Jeetje wat ellendig, gelukkig ben je nu in goede handen, hopelijk valt het mee. Sterkte!