Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mystery1980 schreef:ze plannen 10 minuten per patient en dat is in de praktijk gewoon niet reeel. Vandaar dat het overal ellende is. Heb je een arts die zich aan de 10 minuten houdt moet hij het gesprek afkappen en dat vind ik vrij bot en houdt hij zich er niet aan loopt hij uit.
Gianti schreef:Op SEH heb ik wel eens gehad dat ik gelijk moest doorlopen en dat mensen gewoon echt woest werden e begonnen te schreeuwen naar mij en de arts
laetitia schreef:Hebben ze bij de praktijken waar de wachttijd zo oploopt ook geen Praktijkondersteuners?
Bij ons hebben ze elke vrijdag een POH-GGZ, die ziet alle mensen met psychische problemen.
Lees dat er bij veel praktijken de organisatie veel beter kan!
Wat betreft SEH: wees blij dat je niet werd binnengebracht met een hartaanval of een longembolie en dat je er nog bent. Sorry maar wat een gezeik over wachten op de SEH.
anne_bento schreef:Krijg net nog wel een voicemail binnen van de assistent met excuses. Maar goed, dat is omdat zij dit keer gewoon een fout gemaakt heeft door mij niet tussendoor te laten zoals beloofd, maar dat maakt alle vorige keren natuurlijk niet anders. Je zou denken dat ik misschien al die keren gewoon pech gehad heb maar je hoort iedereen erover in de wachtkamer.
Billy schreef:anne_bento schreef:Krijg net nog wel een voicemail binnen van de assistent met excuses. Maar goed, dat is omdat zij dit keer gewoon een fout gemaakt heeft door mij niet tussendoor te laten zoals beloofd, maar dat maakt alle vorige keren natuurlijk niet anders. Je zou denken dat ik misschien al die keren gewoon pech gehad heb maar je hoort iedereen erover in de wachtkamer.
Grappig dat jij heel boos bent dat je zelf vaak lang moet wachten, maar het wel heel normaal vindt om ff tussendoor te mogen....Denk je dat jij dan niet de oorzaak bent dat het voor een ander uitloopt? En dat is niet erg of zo?
Dreamybol schreef:Als je op een eerste hulp gewoon kan vertrekken omdat de wachttijd je niet aanstaat, dan vraag ik me af wat je er dan doet?
RoyceMack schreef:Nou, dit kaliber wachttijden zijn ronduit belachelijk. Huisartsen hebben het druk, en zijn vaak op vakantie..
Standaard loopt het uit (ook bij mijn huisarts) maar max is toch wel 20 minuten hoor.
Ik snap niet dat ze nog steeds 10 minuten inplannen voor een afspraak terwijl er al jaren uitloop is. Plan mensen dan in voor 15 minuten en heb meer speling op een dag.
*knip*