Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:Bijna alle mannen incl mijn vriend vinden opgespoten lippen absoluut niet mooi
Dus als je het doet moet je het wel echt voor jezelf willen doen
Jildau schreef:little_birdy schreef:Bijna alle mannen incl mijn vriend vinden opgespoten lippen absoluut niet mooi
Dit slaat echt helemaal nergens op. Mannen vinden neppe extreme opgespoten lippen niet mooi nee, als het natuurlijk gebeurt valt het ze niet eens op. En als je een foto laat zien van een meisje zonder lippen en hetzelfde meisje met wat vollere lippen gaan de meesten echt wel voor de tweede.
Net als dat mannen zonder makeup mooier vinden, ook onzin. Ze vinden natuurlijke make up mooi en dan denken ze dat dat geen makeup is.
little_birdy schreef:Bijna alle mannen incl mijn vriend vinden opgespoten lippen absoluut niet mooi
Gianti schreef:Jildau schreef:
Dit slaat echt helemaal nergens op. Mannen vinden neppe extreme opgespoten lippen niet mooi nee, als het natuurlijk gebeurt valt het ze niet eens op. En als je een foto laat zien van een meisje zonder lippen en hetzelfde meisje met wat vollere lippen gaan de meesten echt wel voor de tweede.
Net als dat mannen zonder makeup mooier vinden, ook onzin. Ze vinden natuurlijke make up mooi en dan denken ze dat dat geen makeup is.
Zo waarmeeste mannen houden niet van duidelijke fake look.
Iris82 schreef:little_birdy schreef:Bijna alle mannen incl mijn vriend vinden opgespoten lippen absoluut niet mooi
Er is toch een verschil tussen opgespoten lippen en een beetje bijwerken?
Neem velvetblack. Als je haar nu ziet, zou je niet zeggen dat ze een filler heeft gehad. Want het is nu helemaal niet overdreven. Het past juist veel beter bij de rest van haar gezicht.
Waarom zou dat voor ts ook niet gelden?
Jildau schreef:Gianti schreef:
Zo waarmeeste mannen houden niet van duidelijke fake look.
Ze houden ook nooit van nep tieten totdat er een dame langs komt met een gigantische voorgevel. Dan is het ineens een lekker wijf.
little_birdy schreef:Vanwaar nu die rare reactie? Iemand vroeg aan mij aan wie ik de foto's en welke foto's ik had laten zien , dit is mijn reactie daarop . Je hoort mij ook niet zeggen dat de hele wereld dit vind of dat dit een conform marktgericht waarheidsgetrouw onderzoek is geweest toch ?
Dus geen idee waar je nutteloze oftopic reacties vandaan komen maar mij heb je er niet mee hoor
xRaisin schreef:haha, alle mannen roepen altijd dat ze van make-up loos houden. Zo ook mijn vriend, maar draag ik dan een keer geen make-up zie ik er ineens ziek en moe uit...