Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:09

Zeer vaak iets fout :') ja elke medische ingreep heeft risico's. Echter als jij goed je huiswerk doet, bij goed aangeschreven arts en kliniek het laten doen, is de risico dat het goed gaat veel groter dan dat het fout gaat :) en juist de negatieve ervaringen over klinieken en artsen worden erg gedeeld Online:)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:11

Bij filmsterren,mannelijk en vrouwelijk,zie je heel vaak dat ze wat hebben laten doen aan hun gezicht, Het jammere vind ik dan dat ze bijna onherkenbaar zijn plotseling,want de individuele persoonlijke trekken in het gezicht worden dan weggehaald.Een voorbeeld is Monique van de Ven,die heeft duidelijk fillers gebruikt.Ik vind het jammer,maar smaken verschillen.Overigens,degenen die van zichzelf dikke lippen hebben laten ze dan juist weer dun maken. Voorbeeld: Michael Jackson.Maar die vond ik persoonlijk dan wel weer heel knap.Overigens zowel in zijn natuurlijke staat als na alle behandelingen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:16

little_birdy schreef:
Bijna alle mannen incl mijn vriend vinden opgespoten lippen absoluut niet mooi
Dus als je het doet moet je het wel echt voor jezelf willen doen

Dit slaat echt helemaal nergens op. Mannen vinden neppe extreme opgespoten lippen niet mooi nee, als het natuurlijk gebeurt valt het ze niet eens op. En als je een foto laat zien van een meisje zonder lippen en hetzelfde meisje met wat vollere lippen gaan de meesten echt wel voor de tweede.

Net als dat mannen zonder makeup mooier vinden, ook onzin. Ze vinden natuurlijke make up mooi en dan denken ze dat dat geen makeup is. :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:19

Jildau schreef:
little_birdy schreef:

Dit slaat echt helemaal nergens op. Mannen vinden neppe extreme opgespoten lippen niet mooi nee, als het natuurlijk gebeurt valt het ze niet eens op. En als je een foto laat zien van een meisje zonder lippen en hetzelfde meisje met wat vollere lippen gaan de meesten echt wel voor de tweede.

Net als dat mannen zonder makeup mooier vinden, ook onzin. Ze vinden natuurlijke make up mooi en dan denken ze dat dat geen makeup is. :D

Zo waar _O- meeste mannen houden niet van duidelijke fake look. :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:20

little_birdy schreef:

Er is toch een verschil tussen opgespoten lippen en een beetje bijwerken?

Neem velvetblack. Als je haar nu ziet, zou je niet zeggen dat ze een filler heeft gehad. Want het is nu helemaal niet overdreven. Het past juist veel beter bij de rest van haar gezicht.

Waarom zou dat voor ts ook niet gelden?

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:21

Ts gewoon doen als t mogelijk is en je wilt het graag.
Als je er overna hebt gedacht waarom niet.
Ik vind die extreem opgespoten lippen absoluut niet mooi maar dat heb je ook met siliconen en kijk eens naar die meiden met van die extreme wenkbrauwen op hun voorhoofd getekend!
Ik zou het niet willen maar als een ander er happy mee is wie ben ik dan om daar over te oordelen toch?!

Ik was 16 toen ik riep dat ik een bv wilde uiteindelijk pas gedaan nadat ik bevallen was van de eerste en 6maanden borstvoeding had gegeven,ik was toen 30 en ik had het veeel eerder moeten doen!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:23

Gianti schreef:
Jildau schreef:

Ze houden ook nooit van nep tieten totdat er een dame langs komt met een gigantische voorgevel. Dan is het ineens een lekker wijf. :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:24

Iris82 schreef:
little_birdy schreef:

Er is toch een verschil tussen opgespoten lippen en een beetje bijwerken?

Neem velvetblack. Als je haar nu ziet, zou je niet zeggen dat ze een filler heeft gehad. Want het is nu helemaal niet overdreven. Het past juist veel beter bij de rest van haar gezicht.

Waarom zou dat voor ts ook niet gelden?

Ik heb de foto's net laten zien en ze kiezen stuk voor stuk voor de lippen zonder filler ;)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:28

Jildau schreef:
Gianti schreef:

Ze houden ook nooit van nep tieten totdat er een dame langs komt met een gigantische voorgevel. Dan is het ineens een lekker wijf. :')

Mijn vriend vond het echt verschrikkelijk dat ik nep tieten nam :') nou hij is er nu nog steeds elke avond toch wel heel erg blij mee, "ik wist niet dat het er ook zo kon uitzien" _O-

Jildau

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:00

Wat voor foto's kies jij dan little_birdy?

Haha ja Gianti dat dus! Hoorde ook wel eens van mannen dat ze mij juist mooier vinden zonder makeup. Euh je hebt mij nog nooit zonder gezien. Je moest eens weten hoeveel makeup ik op mn kop heb voordat ik de deur uit ga. :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:11

Mijn god wat een reacties zeg..

Dat je het op je 16e niet moet doen als het alleen is voor de 'mooiigheid' ben ik mee eens, dan zou ik minimaal tot 18jr wachten. Maar verder is het toch aan haar?
Dat mannen het niet mooi vinden is ook bullshit, wie zegt dat TS voor dikke eendenlippen gaat?

Ga sowieso naar een goede kliniek al is het €100 duurder. Met operaties zijn er altijd risico's verbonden dus ondanks dat het bij een goede kliniek plaatsvindt kan het fout gaan als jouw lichaam bijv. slecht reageert.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:16

Wat word er lekker heftig gereageerd door sommige als er iets word gezegd dat niet in hun straatje past :Y)

Ik had de foto's laten zien die in dit topic stonden van een bokker ,
Ze vonden de eerste foto dus zonder / heel weinig filler het mooiste ,
En tuurlijk kan je ook met minder opvullen en word dat heus natuurlijk .
Als je even verder leest zie je ook dat ik zeg dat ze het vooral moet doen als het haar gelukkig maakt en dat de mening van andere er dan niet toe doet +:)+

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:22

Little-birdy: duidelijk een waterdicht onderzoek met zeer betrouwbare resultaten! *sarcasm*

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:26

Vanwaar nu die rare reactie? Iemand vroeg aan mij aan wie ik de foto's en welke foto's ik had laten zien , dit is mijn reactie daarop . Je hoort mij ook niet zeggen dat de hele wereld dit vind of dat dit een conform marktgericht waarheidsgetrouw onderzoek is geweest toch ?
Dus geen idee waar je nutteloze oftopic reacties vandaan komen maar mij heb je er niet mee hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:30

Jeetje jongens ze vraagt toch naar ervaringen en adviezen in klinieken en prijzen. Niet of iemand collega's/vrienden/wie dan ook het mooi vinden dat Velvetblack haar lippen op heeft laten spuiten.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:32

little_birdy schreef:
Vanwaar nu die rare reactie? Iemand vroeg aan mij aan wie ik de foto's en welke foto's ik had laten zien , dit is mijn reactie daarop . Je hoort mij ook niet zeggen dat de hele wereld dit vind of dat dit een conform marktgericht waarheidsgetrouw onderzoek is geweest toch ?
Dus geen idee waar je nutteloze oftopic reacties vandaan komen maar mij heb je er niet mee hoor :)

Je zegt "bijna alle mannen en mn vriend" en die conclusie trek je uit dit onderzoekje van je?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:34

Nou ondanks dat Elke al een hele tijd een vaste relatie heeft, zit ze nu vast in een hoekje te huilen omdat LB's vrienden haar lippen niet mooi vinden. Jeetje.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:37

haha, alle mannen roepen altijd dat ze van make-up loos houden. Zo ook mijn vriend, maar draag ik dan een keer geen make-up zie ik er ineens ziek en moe uit...

Eerst dacht ik ook van, oei lippen vullen... Ziet dat er niet nep uit? Maar na de resultaten in dit topic te zien en te lezen, vind ik het er helemaal niet nep uit zien. Wij kennen TS niet, weten niet hoe ze eruit ziet, dus ik zie niet hoe wij daarover kunnen oordelen.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:42

Wat een trieste reacties allemaal ? Wat is er mis met een mening geven ?
Gaat het wel lekker met jullie of komen jullie iets te kort ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:44

little_birdy schreef:

Je post dingen die totaal niet relevant zijn voor TS. Of ga je die klinieken, prijzen en tips voor voor- en nazorg nog geven?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:47

xRaisin schreef:
haha, alle mannen roepen altijd dat ze van make-up loos houden. Zo ook mijn vriend, maar draag ik dan een keer geen make-up zie ik er ineens ziek en moe uit...

Dit zien mannen als ze denken aan een vrouw met makeup:

Afbeelding

En dit zien ze als geen makeup:

Afbeelding

:')

Maar ontopic: ik vind het bij Mascha van Beautygloss mooi! Daarnaast is het niet blijvend dus als het niet bevalt gaat het ook gewoon weer weg.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:47

little_birdy schreef:

Hey ik ga temmen, ik denk dat je zelf niet lekker in je vel zit.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:48

Mooi geïllustreerd :=

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:54

ik ken meerdere mensen die het hebben laten doen.. en bij sommige ziet het er echt mooi en natuurlijk uit!
ik denk dat het ook wel heel erg aan je eigen gezicht ligt hoor want als je al een klein gezichtje hebt en je laat zoiets doen zal het vast meer opvallen, maar hey, alles proberen toch? :) gewoon doen TS, goed rond snuffelen en kijken wat je zelf wilt.

al moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik een beetje nieuwsgierig ben waarom je het wil laten doen :P

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-17 22:03

Zullen we het met zn allen gezellig houden? :D

Hahah, op mijn vorige werk maakte een mannelijke collega wel eens de opmerking 'ik ben wel blij dat jij niet zo'n bakkes vol make-up hebt' (die ik wel heb). Paar weken later kwam ik zonder make-up aan op het werk en schrok hij zich dood omdat hij dacht dat ik super ziek was :') _O-

Je mag je daarover een pb sturen, Annalies :)