Dubbele bekken breuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Dubbele bekken breuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:14

Fijn dat je toch een beetje hebt kunnen slapen en dat de koorts gezakt is, hopelijk niet beroerd van de morfine.
Duim voor je dat het met je voet meevalt.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:14

Fijn dat je wel goed en diep hebt geslapen!
Ben benieuwd wat eruit de voet foto komt!

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 11:39

kiki1976 schreef:
Fijn dat je toch een beetje hebt kunnen slapen en dat de koorts gezakt is, hopelijk niet beroerd van de morfine.
Duim voor je dat het met je voet meevalt.

Ik ben gelukkig niet beroerd door de morfine, wel heel erg suf. Praten gaat ook een beetje traag.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:06

Gelukkig maar, kan je er nu ff niet bij hebben.

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 17:57

Weer even een update:
Mijn voet weet ik nog niets over. De arts is wel net even langs geweest en toen hebben we het erover gehad, hij denkt dat het geen zin heeft om nog een foto te maken want dan moet ik mijn voet anders houden en dat is niet mogelijk dus wat ze nu precies daaraan gaan doen weet ik ook niet.

Ik ben vanmiddag wel even mijn bed uit geweest. Dit was echt vreselijk pijnlijk! Maar het is gelukt. Ik heb toen meteen een ander zachter bed gekregen. En een schoon bed want ik had nog ongeveer een kuub zand in bed liggen van mijn rijbak haha.
Morgen moet ik weer mijn bed uit echt ik zie er nu al tegenop maar ik moet. Ik ben nu ook van spuiten morfine over gegaan op pillen en ze hopen dat die morgen even iets beter werken waardoor ik weer iets minder pijn heb.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:28

Jeetje wat balen, heel veel beterschap! :(:)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:38

Jeejtje wat een klap moet dat geweest zijn! Heel veel beterschap!

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:50

Zo je hebt een flinke klap gemaakt zo te horen. Veel sterkte! Hopelijk snel de pijn ook onder controle!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:56

Ah dan had je nog wat van thuis mee ;-) Maar een schoon bed is wel zo fijn.

Hopen dat de pillen er wel voor zorgen dat je (zo goed als) pijn vrij bent.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:18

Hoe is het vandaag?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:23

Beterschap, dit is wel echt een waardeloos begin van een nieuw jaar voor jou zeg.... pffttt.

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 19:23

Even een update van vandaag: ik heb vannacht niet zo'n goede nacht gehad, heb erge buikpijn door de morfine ( nog steeds) voordeel is wel dat de pijn steeds iets beter onder controle is. Vanochtend om 11 uur is de fysio weer langs geweest. Het uit bed gaan ging gelukkig iets beter vandaag, had iets minder pijn ( ze hebben de dosis morfine weer verhoogd) ik heb zelfs een tijdje in een rolstoel gezeten. Ik moest eigenlijk een uur blijven zitten maar na een half uur werd de pijn ondragelijk en werd ik misselijk van de pijn dus mocht ik lekker terug in mijn bed. Terug in bed gaan lukt mij echter niet dus daar hebben ze me mee geholpen.
Vanmiddag hebben ze toch een foto van mijn voet gemaakt en daar heb ik net de uitslag van gekregen, er is gelukkig niets gebroken in mijn voet.
Nu kreeg ik net opzicht goed nieuws maar tegelijkertijd ook een beetje een tegenvaller. Ik moet vrijdag naar huis van de artsen. Nu is dat natuurlijk super fijn om naar huis te mogen maar de fysio zei dat ik nog wel even een paar dagen moet oefenen om zelf thuis ook in en uit bed te kunnen. Ik heb nu ook hulpmiddelen nodig ( soort steekkarretje haha) om eruit te komen en de krijg ik thuis niet. Dit zei ik tegen de arts waarop hij zei dat ik dan morgen maar moet gaan leren om met een looprekje uit bed te komen en zelf in mijn bed te gaan liggen.
Ik zie er nu dus wel een beetje tegenop, vind het fijn om naar huis te gaan maar ben bang dat ik daar nog niet handig genoeg voor ben. Maarja de arts zegt wij chirurgie kunnen toch niets meer voor je doen dus moet je naar huis.

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:32

Jeetje wat een verhaal zeg.. je treft het niet dit jaar! Ik kan je alleen maar heel veel beterschap en sterkte wensen, zo'n klap komt niet alleen maar lichamelijk aan uiteindelijk.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:36

Pff Saga.. Wat een ellende.. Misschien heb ik er over heen gelezen en ik had het je nog niet gevraagd maar CC hoe gaat het met haar?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:39

Onbegrijpelijk zeg! Ik wilde graag naar huis en mocht ook van de fysio maar mocht weer niet van de arts. Terwijl ik al wel prima zelf uit bed kon, kon traplopen etc.

Als je weet hoe dat ding heet kan ik het eens vragen aan mijn schoonzusje of zij je eraan kan helpen.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:41

Wat een domper hoe die arts reageerde. Ik snap dat iemand die geen medische hulp meer nodig heeft het ziekenhuis uit kan. Maar iets meer begrip en ondersteuning over hoe het uit en in bed komen mag wel.

Kun je niet via thuiszorg toch zo'n hulpmiddel/steekkarretje krijgen?

Sterkte!!!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:49

Tsjonge, je verhaal klinkt heel herkenbaar.
Ze wilden mij vanaf eerste hulp al naar huis sturen. Op mijn vraag hoe ik dan moest plassen (kon niet op of om) werd toch een opname geregeld.
Daarna was alles erop gericht je zo snel mogelijk thuis te krijgen,wat ik na tien dagen ook gillend deed. Wanneer je echt niets zelf kunt en geen zorg hebt zul je toch iets anders moeten regelen zoals een revalidatie oud. Succes

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:54

Ze houden tegenwoordig geen kostgangers. Ik vind wel dat je snel naar huis gestuurd wordt. Ik dacht dat een voorwaarde was dat je de trap op kon?
Dat tenminste zowel bij mijn partner als bij mij de graadmeter. Ik heb 10 dagen in het zkh gelegen en daarna nog in een revalidatiecentrum.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:58

Ja,ik moest toen ook trappen kunnen lopen...

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:12

Poeh dat is wel snel naar huis inderdaad.
Ik mocht pas na 10 dagen en dat ook pas na heel lang zeuren tegen de doktoren.
Ze hadden me het liefst nog langer daar gehouden.
Ik moet wel zeggen dat ik in DL lag en daar zijn ze absoluut niet van mensen te snel naar huis sturen.
Hoop dat je je thuis kan redden en via de thuiszorgwinkel kan je vaak dingen huren.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:16

Fitzroy schreef:
Ze houden tegenwoordig geen kostgangers. Ik vind wel dat je snel naar huis gestuurd wordt. Ik dacht dat een voorwaarde was dat je de trap op kon?
Dat tenminste zowel bij mijn partner als bij mij de graadmeter. Ik heb 10 dagen in het zkh gelegen en daarna nog in een revalidatiecentrum.

Tegenwoordig krijg je gewoon een bed in de kamer.
Ik kon echt nog geen traplopen toen ik uit het ziekenhuis kwam (geeneens "normaal" lopen).

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:28

Oei dat is wel heel snel naar huis.
Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:49

Ik had ook gewoon een bed in de kamer, Brainless.
Maar het werd wel gezegd als eis en bij mijn partner met gebroken heup ook nog onlangs ;)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 22:00

Jeetje wat een klapper heb jij gemaakt zeg! Wel fijn dat je vrijdag naar huis mag, toch fijner dan t zh. Ze gaan je wss goed leren hoe je in en uit bed moet.

Hoop dat je snel hersteld.

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 23:40

rink schreef:
Pff Saga.. Wat een ellende.. Misschien heb ik er over heen gelezen en ik had het je nog niet gevraagd maar CC hoe gaat het met haar?

Met CC gaat het gelukkig goed.

Ik ben natuurlijk wel blij dat ik naar huis mag, maar vind het vooral raar dat ze eerst zeggen dat ik moet kunnen lopen met krukken voor ik naar huis mag, en nu gaat het niet snel genoeg naar hun zin ( ze kregen de pijn niet snel onder controle) dus dan maar gewoon zo naar huis sturen