Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A3a1 schreef:Nou, las hier net ergens dat botten sneller genezen, als een placebo pilletje dat kan![]()
Go for it, een ziekenhuis vol placebo's, weg met de smerige medicijnen met hun afschuwelijke bijwerkingen en veel te dure kosten.
Kuggur schreef:Janneke2 schreef:....als een dier sterk gelooft in de genezende kracht van die aaiende handen....?
Dat lijkt mij pas echt speculatie.
Nee, natuurlijk niet, je begrijpt mijn bericht niet.
Degene die sterk gelooft is de eigenaar die de behandeling laat doen en de werkzaamheid interpreteert.
Janneke2 schreef:Kuggur schreef:
Nee, natuurlijk niet, je begrijpt mijn bericht niet.
Degene die sterk gelooft is de eigenaar die de behandeling laat doen en de werkzaamheid interpreteert.
Accoord.![]()
....maar juist als je anderen kapittelt "om niet alles voetstoots aan te nemen"...
(wat een erg verstandig pleidooi is!!)
...laat dan liever geen hiaten in je eigen verhaal (en dan moet ik als lezer dit 'maar begrijpen' en dat 'er bij aanvullen').
smurffie schreef:Ook bij kinderen werken placebo's. Bij diere waarschijnlijk niet maar dieren en zich beter voelen vind ik wat lastig te meten waardoor dat komt
InekeN schreef:Wil iedereen die kan genezen met Reiki dat dan onmiddellijk aanwenden voor bijvoorbeeld de 6 jarige Tijn?
Kuggur schreef:Janneke2 schreef:Accoord.![]()
....maar juist als je anderen kapittelt "om niet alles voetstoots aan te nemen"...
(wat een erg verstandig pleidooi is!!)
...laat dan liever geen hiaten in je eigen verhaal (en dan moet ik als lezer dit 'maar begrijpen' en dat 'er bij aanvullen').
Mijn excuses, ik ging er van uit dat mensen weten dat dieren niet op de hoogte zijn van het verschil tussen geaaid worden en een Reiki behandeling krijgen.
DatBenIkNou schreef:Of je zusje kon gewoon goed omgaan met deze pony??