Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poiuytrewq schreef:Indestal schreef:Miskramen komen bij alle leeftijden voor, ken heleboel vrouwen van begin 20 en 30 met miskramen, dat isiets wasr je nooit veel over hoort, maar is iets wat veel voorkomt...
En dat halverwege de 50? Men o men, wat is de gemiddelde leeftijd? Ik ken geen 50plussers die half bejaard zijn..
Mijn tante van 72 loopt elke dag weer of geen weer met haar 2 galgo's 2 tot 3 uur in de bossen...laarzen aan regenjas aan en gaan met die banaan..
Ach ach mijn oma ging op haar 72e dood aan Alzheimer
Leuk voor jouw tante maar het gros van de 70+ers zit in een verzorgingstehuis hoor.
Poiuytrewq schreef:Indestal schreef:Miskramen komen bij alle leeftijden voor, ken heleboel vrouwen van begin 20 en 30 met miskramen, dat isiets wasr je nooit veel over hoort, maar is iets wat veel voorkomt...
En dat halverwege de 50? Men o men, wat is de gemiddelde leeftijd? Ik ken geen 50plussers die half bejaard zijn..
Mijn tante van 72 loopt elke dag weer of geen weer met haar 2 galgo's 2 tot 3 uur in de bossen...laarzen aan regenjas aan en gaan met die banaan..
Ach ach mijn oma ging op haar 72e dood aan Alzheimer
Leuk voor jouw tante maar het gros van de 70+ers zit in een verzorgingstehuis hoor.
Lillith24 schreef:Pfff ik vraag me af of mensen ook zo tegen elke andere vrouw praten die moeder wil worden. Ik vind de reacties hier heel ver gaan als ik eerlijk ben. Dit zeg je toch ook niet tegen iemand die door fertiliteitsproblemen pas op latere leeftijd een kind kan krijgen? (Ik heb het nu over de: kun je het financieel wel aan, doe je het omdat je dochter uitvliegt en oudere moeders zijn minder fit, reacties)
kwita schreef:En ts even later dacht ik nog je bent volgens je profiel voltijds moeder....hoe zit het financieel , want een kleintje kost echt bergen geld....
Diablo schreef:kwita schreef:En ts even later dacht ik nog je bent volgens je profiel voltijds moeder....hoe zit het financieel , want een kleintje kost echt bergen geld....
Wat een onbeleefde vraag. Dit gaat je niets aan en bovendien, kan een voltijd moeder financieel niet voor haar kinderen zorgen? Wat dacht je van de partner?
StalNollie schreef:Jammer dat mensen ontkennen dat na je 40 ste een verhoogd risico heeft. Medisch bewezen en spreek als kraam verzorgend edan ook uit ervaring dat er wel degelijk een groot verschil is zeker qua herstel en zwangerschap
kwita schreef:Hier in deze vraag zit een stukje van mijn levenservaring ...het klinkt dan misschien bot al is dat zo niet bedoeld. Ik hoefde ook geen antwoord op die vraag.En relaties kunnen veranderen he, en dan zijn de financien wel eens een puntje (iets wat jij niet kan weten over onbeleefd gesproken!).