Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

antje_vip schreef:Ik kijk wel elk jaar welke het goedkoopst is. Ik heb alleen basis, of nog minder waar mogelijk. Ik wil alleen wel vrije keuze qua arts/ziekenhuizen. Er wordt tegenwoordig toch niks meer vergoed, dus ik doe 'm zo karig mogelijk. Vroeger was ik wel aanvullend.
snuffie123 schreef:Ik heb het nagezocht:
Ik heb geen studentenverzekering en betaal 98,75 en dan ben ik dus aanvullend top verzekerd bij DSW. Het eigen risico is alleen de verplichte 385 euro. Dit is tot 1 januari 2017. Hierna wordt het idd volgensmij 10 euro duurder.
Ik kan gewoon naar alle ziekenhuizen trouwens.
Maar ik denk dat ik dan maar eens moet gaan kijken hoe het met die studentenverzekering zit, misschien is dat dus nog wel goedkoper.
lenaa_tje schreef:snuffie123 schreef:Ik heb het nagezocht:
Ik heb geen studentenverzekering en betaal 98,75 en dan ben ik dus aanvullend top verzekerd bij DSW. Het eigen risico is alleen de verplichte 385 euro. Dit is tot 1 januari 2017. Hierna wordt het idd volgensmij 10 euro duurder.
Maar ik denk dat ik dan maar eens moet gaan kijken hoe het met die studentenverzekering zit, misschien is dat dus nog wel goedkoper.
Dat is met je zorgtoeslag eraf zeker ik kom namelijk toch uit rond de 140 euro als ik dat op hun website invul
snuffie123 schreef:Ik heb het nagezocht:
Lalidan schreef:Die 98.75 is bij DSW de basisverzekering van dit jaar. Maar dan zou je dus geen aanvullende verzekering hebben. Dit jaar heb ik basis en aanvullend top bij DSW en betaal iets meer dan 130, volgend jaar word dan 140. Als jij minder betaald, zou ik maar eens goed naar je aanvullende verzekering kijken.
Silly1972 schreef:9 is 3.95, 18 is 25???
Wat een afzetters