Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dawn1993 schreef:En de blaasontsteking is weer terug, nu al voor de 3e keer. Ik ben vandaag ongesteld geworden dus urine inleveren gaat niet echt, vandaag ga ik veel cranberry en water drinken en morgen appelazijncider door mijn water, hopelijk kan ik het zelf uitplassen en hoef ik niet voor de 3e keer naar de dokter..
Dawn1993 schreef:^Thanks voor de tip, het klink misschien enorm debiel maar waar kan ik dat krijgen? Heb het bij een AH nooit gezien.
Zwarteparelx schreef:Ik heb zo ongeveer iedere maand een blaasontsteking, om gek van te worden.
Heb nu antibiotica voor na de sex of als ik het op voel komen, dan mag ik er 1tje pakken.
Dat gaat tot nu toe goed.
Wat is vesicare??
genja schreef:Voor de mensen dei vaak blaasontsteking hebben. Wat bij mij heeft geholpen en nu nog steeds slik Vesicare. Bij mij kwam het door een overprikkelde blaas ik bleef aandrang te hebben om te plassen en ook heel vaak ontstekingen. Uroloog heeft toen dit gegeven en sindsdien gaat het veel beter.
Yasmine schreef:genja schreef:Voor de mensen dei vaak blaasontsteking hebben. Wat bij mij heeft geholpen en nu nog steeds slik Vesicare. Bij mij kwam het door een overprikkelde blaas ik bleef aandrang te hebben om te plassen en ook heel vaak ontstekingen. Uroloog heeft toen dit gegeven en sindsdien gaat het veel beter.
Werkt dit tegen steeds die drang hebben? Want ik heb nu sinds een jaar geen blaasontstekingen meer gehad (ervoor minstens 10 gehad op één jaar), maar ik heb wel nog steeds ontzettend veel last van érg veel naar het toilet moeten gaan, of toch het gevoel hebben dat ik moet en eens ik ga, moet ik helemaal niet... En dat lijkt niet over te gaan.
genja schreef:Dawn1993 schreef:En de blaasontsteking is weer terug, nu al voor de 3e keer. Ik ben vandaag ongesteld geworden dus urine inleveren gaat niet echt, vandaag ga ik veel cranberry en water drinken en morgen appelazijncider door mijn water, hopelijk kan ik het zelf uitplassen en hoef ik niet voor de 3e keer naar de dokter..
Je kan gewoon urine inleveren hoor. Alleen even tegen de assistente zeggen dat je ongesteld bent. Dan weten ze waardoor die positief test op bloed. Heb je trouwens de vorige keren na de kuur nog een keer urine gebracht om te kijken of die wel schoon is. Dat is namelijk wel belangrijk.
Voor de mensen dei vaak blaasontsteking hebben. Wat bij mij heeft geholpen en nu nog steeds slik Vesicare. Bij mij kwam het door een overprikkelde blaas ik bleef aandrang te hebben om te plassen en ook heel vaak ontstekingen. Uroloog heeft toen dit gegeven en sindsdien gaat het veel beter.