Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:Nope Je mag zelfs niet in het weekend zelfstandig naar de eerste hulp
Je moet eerst langs de huisartsenpost.
Je word wel geholpen maar vervolgens krijg je een dikke rekening want zonder doorverwijzing ben je niet verzekerd.
Mars schreef:Als je hier de SEH binnen wandeld en je bent niet stervende dan wordt je met dezelfde vaart weer eruit gezetEerst langs de HAP eerder gaan ze je daar niet behandelen.
kosseh schreef:Sterkte TS bij de huisarts. Hopelijk komt er iest uit.
Je verbaast je echt wat er op de SEH binnen komt. Ook mensen met een snee die niet groot is. Op iemand die door zijn enkel is gegaan en er gewoon nog op loopt en niet dik is...
verootjoo schreef:Mars schreef:Als je hier de SEH binnen wandeld en je bent niet stervende dan wordt je met dezelfde vaart weer eruit gezetEerst langs de HAP eerder gaan ze je daar niet behandelen.
Maar als je niet stervende bent dan hoef je toch ook niet naar de SEH?dat is juist voor de superspoed, als je dus anders doodgaat of ledematen verliest ofzo
bruintje123 schreef:Kom jij binnen met spraakgebrek en eenzijdige hangende mondhoek dan ga je echt niet eerst naar de HAP.
.
Brainless schreef:bruintje123 schreef:Kom jij binnen met spraakgebrek en eenzijdige hangende mondhoek dan ga je echt niet eerst naar de HAP.
.
Nou....
Voor mij kwam er geen eens een ambulance en moesten wij zelf maar naar de HAP..
Wisten niet waar die was (was toen op 2 km afstand van het ziekenhuis) en de eerste hulp stuurde mijn man (ik hing nog in de auto), gewoon naar de HAP.
Daar heb ik bijna 30 minuten in de stoel gehangen voordat ik werd geholpen.
Zij stuurde mij toen alsnog door naar de eerste hulp...
Ivm mijn leeftijd hadden ze niet iets ernstig verwacht.
Gelukkig "alleen" maar een TIA.. heb toch meerdere dagen (aan alle toeters en bellen) in het ziekenhuis gelegen.