Mayasfrenk schreef:Ik meld me ook bij de stoppers. Ik was er drie maanden af dmv voet reflex therapie. Helaas Door persoonlijke omstandighedenweer begonnen. Ik rook stiekem op mijn werk omdat ik me er voor schaam dat het niet gelukt is. Dat is voor mij echt een indicator dat ik verkeerd bezig ben. Ik heb 2 minuten geleden aan de hand van dit topic het boek van Alan carr besteld. Stoppen met roken voor vrouwen. En ik ga zo nicotine pleisters halen. Mede Door dit topic hoop ik het deze keer vol te houden. Ik heb het al vaker geprobeerd alleen begin in Zo vreselijk te huilen. Echt om alles en overal. Dat is zo vreselijk gênant. ... Vooral op mijn werk. Dat ik haast niet durf te stoppen. ... Maar ik ga er voor. Heel erg bedank ts en medestanders dat jullie me het gevoel geven niet de enige te zijn die hier mee worstelt. Mede door het niet alleen lezen van o het ging zo makkelijk etc heb ik het gevoel dat ik niet het enige zwakke mens op deze wereld ben. De opmerking over het Slaaf van de sigaretten zijn vond ik ook erg doeltreffende.
En jij denkt dat jouw niet rokende collega's het niet ruiken... Die weten dat allang hoor!