Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bontejames schreef:Wat naar. Zoveel tegenslagen door dit virus. Sterkte allemaal.
Zo ziet mijn bek er uit. Er zit een bult van de opgezette lymfeklieren.
[ [url=m/Yau5Id.jpg]Afbeelding[/url] ]
Science90 schreef:Hier ook, nu een kleine maand.
Begon met wakker worden midden in de nacht, drijfnat van het zweet terwijl het koud was buiten. Vervolgens 2 weken heftig keelontsteking, waarbij ik nauwelijks kon slikken of eten en constant misselijk was. Na 1 week keelontsteking kreeg ik van de ha Broxil (antibiotica), maar dat sloeg niet aan. Weer een week later wilde de ha bloed zien en ja hoor... Pfeiffer!
Ik voel me ontzettend moe en kom de dagen bijna niet door. Maar ja, studie gaat door en ik kan me geen vertraging permitteren. Daarnaast moet ik m'n paard 5 dagen per week rijden, als ze stilstaat wordt ze ziek en ik slaag er niet in iemand te vinden die haar kan en wil rijden. Daarnaast gaan m'n kosten ook gewoon door, dus m'n werk ook.. Dus al met al houd ik dus helemaal geen rust en ren ik achter mezelf aan, doodmoe. Het enige wat ik doe is duimen dat het zo snel mogelijk over gaat.
bontejames schreef:Science90 schreef:Hier ook, nu een kleine maand.
Begon met wakker worden midden in de nacht, drijfnat van het zweet terwijl het koud was buiten. Vervolgens 2 weken heftig keelontsteking, waarbij ik nauwelijks kon slikken of eten en constant misselijk was. Na 1 week keelontsteking kreeg ik van de ha Broxil (antibiotica), maar dat sloeg niet aan. Weer een week later wilde de ha bloed zien en ja hoor... Pfeiffer!
Ik voel me ontzettend moe en kom de dagen bijna niet door. Maar ja, studie gaat door en ik kan me geen vertraging permitteren. Daarnaast moet ik m'n paard 5 dagen per week rijden, als ze stilstaat wordt ze ziek en ik slaag er niet in iemand te vinden die haar kan en wil rijden. Daarnaast gaan m'n kosten ook gewoon door, dus m'n werk ook.. Dus al met al houd ik dus helemaal geen rust en ren ik achter mezelf aan, doodmoe. Het enige wat ik doe is duimen dat het zo snel mogelijk over gaat.
Hoe je het ook went of keert er valt altijd wat te regelen. Dat is moeilijk, dat geloof ik. Neem je de rust nu niet kan het zijn dat je je veel langer zo blijft voelen, en het zelfs erger wordt > cvs (chronisch vermoedheids syndroom).
Je moet zelf bepalen wat je doet natuurlijk maar denk aan jezelf!
LisaFalco schreef:Ik kom hier even binnenvallen, topic is al jaar oud maar dat is misschien wel handig om jullie ervaringen verder nog te horen![]()
Ik heb zo'n 3 jaar gelden Pfeiffer gekregen. Ben toen een week thuisgebleven. Ik was heel snel vermoeid en had ook heftige keelontsteking. Daarna was het snel weer goed.
Nu ben ik daarna eigenlijk niet echt meer ziek geweest maar nu ben ik verkouden + keelpijn en heb ik ook weer last van die vermoeidheid. Bij het geringste kan ik zo in slaap kukelen, terwijl ik dat normaal nooit heb.
Meer mensen die het idee hebben dat Pfeiffer toch weer een beetje de kop op steekt als je ziek bent? Of misschien dat de Pfeiffer die ziekteverschijnselen weer veroorzaakt?