youaremystar schreef:"Roken vergroot de kans op blindheid"
En dan heb je een plaatje van een oog met staar?
Van staar kun je best wel blind worden ja.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:In Indonesië was dat hetzelfde ja, daar stonden er ook ergere foto's op de pakjes maar waren ze vervolgens een euroHier in Engeland kost een pakje Marlboro Lights iets van £9.75 (ik rook niet maar mijn vriend wel) en heel veel mensen die ik ken zijn gestopt omdat ze het belachelijk duur vonden worden. Denk dat dat het enige is dat echt werkt.
420BlazeIt schreef:Eulogy schreef:In Indonesië was dat hetzelfde ja, daar stonden er ook ergere foto's op de pakjes maar waren ze vervolgens een euroHier in Engeland kost een pakje Marlboro Lights iets van £9.75 (ik rook niet maar mijn vriend wel) en heel veel mensen die ik ken zijn gestopt omdat ze het belachelijk duur vonden worden. Denk dat dat het enige is dat echt werkt.
Maar dan is crack roken bijna even duur als sigaretten roken
Eulogy schreef:In Indonesië was dat hetzelfde ja, daar stonden er ook ergere foto's op de pakjes maar waren ze vervolgens een euroHier in Engeland kost een pakje Marlboro Lights iets van £9.75 (ik rook niet maar mijn vriend wel) en heel veel mensen die ik ken zijn gestopt omdat ze het belachelijk duur vonden worden. Denk dat dat het enige is dat echt werkt.
gohya schreef:Ik kwartet er niet mee,ik verzamel ze,heb nu 11 verschillende. Geen idee hoeveel verschillende er zijn,maar wat ik hier lees,mis ik er sowieso nog 2,die baby met tut en die met vieze tanden,die heb ik nog niet. Heb er 3 dubbel nu.
[ Afbeelding ]
Maar ik heb gehoord dat ze weer gaan verdwijnen die foto's op de pakjes.
Siersma schreef:Eske dat staat er gewoon op hoor. Xl of big mag namelijk gewoon. En anders weet je toch waar t staat?
Eske_B schreef:Siersma schreef:Eske dat staat er gewoon op hoor. Xl of big mag namelijk gewoon. En anders weet je toch waar t staat?
Het staat er wel, maar lang niet zo duidelijk als voor die plaatjes. En soms liggen de sloffen 30 gram en 50 gram op elkaar. Het enige verschil tussen die pakjes is het inimini xl-tekentje.
Het went inderdaad snel, in het begin werd ik er heel naar van, nu kijk ik er niet meer van op. Het irriteert me vooral.