Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bit schreef:Elke dag een kleine avocado, een handje ongezoute, ongebrande noten en veel donkere bladgroente eten.
Suikers echt laten staan. Die zitten overigens ook in brood, kant-en-klaarmaaltijden, pakjes ed.
En voor je huid idd hele natuurlijke producten gebruiken. Bij voorkeur op basis van plantaardige oliën (bv avocado olie, black seed olie, jojoba olie etc).
Aradis schreef:Hoe gaat het nu Ts?
Is er iets wat heeft geholpen?
MusicIsLife schreef:Helaas komen ze nu weer in zo een rap tempo opzetten, dat ik alweer helemaal een gloeiend hoofd heb en hoofdpijn van de druk en pijn in mijn gezicht de hele dag...
Helaas wilde ze me die anticioticazalf die hielp vorige keer niet geven zonder weer een afspraak... Dus maandag kan ik pas weer terecht als er plek is... Dan is het eigeblijk alweer te laat... Want het loopt nu alweer helemaal uit de hand
Tieneke schreef:Even over de pil. Waarom zou je niet continu doorslikken tot je een doorbraakbloeding hebt? Dat kan helemaal geen kwaad. En allicht krijg je toch een bloeding dan na +-3 maanden, maar soms kan het dan ook langer duren. Ik zou de stopweek echt zo lang mogelijk vermijden.
Het is een langlopend topic, dus mijn excuses als dit al besproken zou zijn.