Mirry96 schreef:T gaat al wat beter. Gister een stuk gelopen. Echt een rondje met mijn vriend. En ze hebben gezegd dat ik van de zomer weer in t zadel zit. Yes!! Ik begin t echt wel te missen.
Ik kan stukken zonder krukken ook eindelijk
Ik hoop het voor je!!
Het missen van het rijden is het grootse gat in mn hart.
Vorig jaar na mn ongeval stond ik heel anders in de revalidatie.
Dacht ik er achteraf gezien erg makkelijk over. Pfff let maar op vd zomer zit ik in het zadel.
Ondertussen 5 operaties verder. Met nog een operatie in het verschiet.
Worden mn wensen iets kleiner. Ben ik blij als ik kan lopen met 1 kruk.
Afgelopen week eindelijk weer eens achterop de motor van mn lief gezeten. Hier en daar wat aanpassingen zodat mn been beter en met minder pijn "rust". Ok heb er 2 dagen last van. Maar dat was het ritje meer dan waard., gelukkig heb ik goede pijn medicatie. En een revalidatie team waarbij we soort van geoffend hebben. Met zitten rn op en af stappen.
Heb heel veel moeite gehad met het feit dat anderen mn paarden/ ponys verzorgen. Nu kan ik genieten dat mn "bijrijders" rijden. Zelf longeren lukt me nu.
Rijden ..mn traumachirug zegt..ik sluit niets uit..waar een wil is, is een weg. Met aanpassingen hier en daar zal het tzt hopelijk lukken..maar of het rijden van 2 paarden 7 dagen per week nog gaat lukken..zo reëel ben ik wel. Dag zal niet meer gaan..