Siggislief schreef:elenaMM77 schreef:diclo kun je in een combinatiepil krijgen met maagbeschermer.. moet je daar eventueel op terug, dan zou ik om die combipil vragen.. scheelt echt behoorlijk.
Ik reageer helaas niet op de diclo, zelfs niet na 2 diclo's en 3 paracetamols en dat op 1 dag...
Volgens mij was het wel iets met een berschermlaagje, maar waagde er gewoon op om toch voor de
zekerheid een extra bescherm laagje te nemen...
@ A_nouk Ik zou morgen misschien er heftiger op kunnen reageren..
Heb begin van de avond een redbull gehad denk dat het daar ook aan kan liggen dat ik niet suf ben etc.
Echt, gebruik geen Tramadol in combinatie met energie drankjes!! Als je je hart over de zeik wil krijgen moet je dit doen. Dit is potentieel gevaarlijk (en dan ben ik echt geen zeikerd, ben normaal nooit zo moeilijk met wisselwerking en dergelijke, zie het altijd wel. En ik heb het zien gebeuren bij de combinatie Tramadol/koffie, tot 2x toe).
Hou er rekening mee dat de werking op zijn top zit 6 uur na inname. En dat je, terwijl je je nog helemaal top kan voelen, toch niet zo helder van geest bent als je denkt.
Momenteel slik ik het niet meer ivm mijn zwangerschap. Bij tijd en wijle zou i mijn rug het liefste met een hamer bewerken, helemaal nu ik complete bedrust heb en mijn buik zwaarder wordt.