Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarjanB

Berichten: 16640
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 12:01

Ik gebruik t spul van de Kruidvat voor m'n wenkbrauwen gaat niet hard maar t lijkt iets beter te worden nu. Voor m'n wimpers heb ik het niet nodig :')

Afbeelding

Deau
Berichten: 5900
Geregistreerd: 15-02-04

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 12:34

Ik heb het spul ook besteld. Ik ben benieuwd!

juniper

Berichten: 1587
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:11

Ik heb een paar maanden terug een flesje Careprost gekocht, en wekenlang twee ker per dag gesmeerd. Helaas bij mezelf geen enkel verschil te zien.

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:14

Hoeveel weken juliper? Want pas na 4 weken kan je sowieso enig verschil gaan merken omdat alleen de nieuwe haartjes extra groeien? Ik denk dat je echt 8 weken minimaal moet blijven smeren voordat je er écht iets over kan zeggen.

Mrijn

Berichten: 3481
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:04

juniper schreef:
Ik heb een paar maanden terug een flesje Careprost gekocht, en wekenlang twee ker per dag gesmeerd. Helaas bij mezelf geen enkel verschil te zien.

2x per dag heeft geen enkele meerwaarde boven 1x. Mijn wimpers hadden echt 6 weken nodig en pas na 2 maanden was het verschil optimaal.

Ragdollcat
Berichten: 14688
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:07

Mrijn schreef:
Mijn wimpers zijn ook vooral langer geworden en niet dikker of zwarter. Volgens mij kan dat ook niet. Het spul zorgt ervoor dat de levensduur van een haar wordt verlengd en niet dat je meer haren of dikkere haren krijgt. Zonder mascara heb ik nog steeds geen opvallende wimpers, maar met mascara absoluut wel.



Juist en daarom hou ik het lekker bij enkel mascara, want je weet niet wat het spul doet op de lange termijn met je ogen.

Dat spul verlengt enkel de levensduur van de wimperharen waardoor het de kans krijgt langer door te groeien.

Odysseus

Berichten: 22484
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 00:29

Ragdollcat schreef:
Mrijn schreef:
Mijn wimpers zijn ook vooral langer geworden en niet dikker of zwarter. Volgens mij kan dat ook niet. Het spul zorgt ervoor dat de levensduur van een haar wordt verlengd en niet dat je meer haren of dikkere haren krijgt. Zonder mascara heb ik nog steeds geen opvallende wimpers, maar met mascara absoluut wel.



Juist en daarom hou ik het lekker bij enkel mascara, want je weet niet wat het spul doet op de lange termijn met je ogen.

Dat spul verlengt enkel de levensduur van de wimperharen waardoor het de kans krijgt langer door te groeien.



Je vergeet alleen voor het gemak even dat het een geneesmiddel is dat al twintig jaar wordt voorgeschreven (met als doel: in het oog :) ) en waarvan de bijwerkingen zeer goed gedocumenteerd zijn. (En dus fijn, want daardoor weet je waar je aan begint, in plaats van die talloze serumpjes die op de markt verschijnen, waar buiten een dermatologische test nergens naar wordt gekeken).


En prostaglandine agonisten hebben daarnaast wel effect op de melanineproductie. Zo kan het de huid donkerder maken, maar ook de wimperharen (én dus in een enkel geval ook pigmentatie van de iris).

MDJ

Berichten: 2778
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 09:55

Voor wie het proberen wil heb ik nog wel een flesje staan dat nog niet geopend is. Had er toen twee besteld maar bij mij doet het niet wat ik hoopte (meer krul) dus nu heb ik langere wimpers die nog steeds naar beneden hangen... :P

Voor een 10tje excl verzendkosten mag het over worden genomen. Denk dat het wel door de brievenbus past.

Silenna

Berichten: 2987
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:04

MDJ schreef:
Voor wie het proberen wil heb ik nog wel een flesje staan dat nog niet geopend is. Had er toen twee besteld maar bij mij doet het niet wat ik hoopte (meer krul) dus nu heb ik langere wimpers die nog steeds naar beneden hangen... :P

Voor een 10tje excl verzendkosten mag het over worden genomen. Denk dat het wel door de brievenbus past.


Ja, ik wil hem wel heel graag! :D
Kun je me misschien een pb sturen? Type dit vanaf mijn telefoon, dus voor mij is het een beetje onhandig.

MDJ

Berichten: 2778
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:08

Een andere bokker was je net voor!

juniper

Berichten: 1587
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:11

DatBenIkNou schreef:
Hoeveel weken juliper? Want pas na 4 weken kan je sowieso enig verschil gaan merken omdat alleen de nieuwe haartjes extra groeien? Ik denk dat je echt 8 weken minimaal moet blijven smeren voordat je er écht iets over kan zeggen.


Bijna drie maanden, toen was ik het zat!

Odysseus

Berichten: 22484
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 20:01

Na vier maanden zit je op het uiteindelijke effect :)

xTammyy

Berichten: 4422
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:06

Ik ben nu dik anderhalve maand bezig met het spul van de kruidvat.
Dag 1
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag
Afbeelding
Wimpers zijn wel langer naar mijn idee als je goed kijkt. Nog steeds licht dus zonder mascara zie je het niet goed.
Dit is met mascara.

Afbeelding
Afbeelding

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 08:49

Lastig om te zien idd zonder mascara!

fokfanaat

Berichten: 20221
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:46

ik ben nog steeds gruwelijk tevreden, al smeer ik al ruim een maand niet meer omdat ik gedoe heb met bestellen van een nieuw potje
bestel vooral niet bij http://www.beautystuff.nl/winkel/careprost/

heb al betaald, ze leveren niet en geven nu niet meer thuis!
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 07-11-16 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

MDJ

Berichten: 2778
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:51

Ik heb het toen bij dermarolling besteld.

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:14

Na hoe lang zagen jullie verschil?

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 09:40

_sharona_ schreef:
Na hoe lang zagen jullie verschil?



Na een week of 3/4. Ik begreep dat je met 8 weken het maximum bereikt hebt?

Ik bestel bij Beauty & Health, volgende dag al in huis.

lelberse

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-06-12

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:04

Ik gebruik dit nu ook al een tijdje en zie nu ook wel echt verschil. Ze zijn iets langer geworden en krullen makkelijker. Ik ben wel tevreden al duurde het wel echt lang voor ik verschil zag en is het verschil nou niet echt fantastisch groot. Maar ik ben met een klein verschil al blij dus blijf het gebruiken voorlopig.

fokfanaat

Berichten: 20221
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:07

wacht maar, komt vast nog meer.

lelberse

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-06-12

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 11:00

Ik vind het wel vervelend dat het spul maar een maand houdbaar is aangezien ik er veel langer mee doe. Ik ben nu dus ook gewoon doorgegaan met hetzelfde flesje en heb dus wel minder resultaat. Maar elke maand een nieuw flesje word mij wel een beetje duur hoor.

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 14:51

Een flesje is 3 ml toch? Ik heb er 2 ontvangen.. en maar 1 besteld.. maar gok dat ik weet hoe het komt.

Ik had m'n eerste bestelling gedaan maar was te laat met de betaling. Die was afgebroken. Dus toen de 2e gedaan. Gok dat ze daar niet naar de betaling hebben gekeken.. zal ze wel even een mail sturen.

lelberse

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 15:22

_sharona_ schreef:
Een flesje is 3 ml toch? Ik heb er 2 ontvangen.. en maar 1 besteld.. maar gok dat ik weet hoe het komt.

Ik had m'n eerste bestelling gedaan maar was te laat met de betaling. Die was afgebroken. Dus toen de 2e gedaan. Gok dat ze daar niet naar de betaling hebben gekeken.. zal ze wel even een mail sturen.


Ja 3 ml

Walrus
Berichten: 267
Geregistreerd: 09-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 10:23

Ik ga de gok ook maar eens wagen na het uittrekken van m'n wimperextensions B-)

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:24

Hier hetzelfde. Heb geen wimper meer over na m'n extensions. Vorige keren totaal geen last van. Kan wel janken. Hoop dat t snel werkt. Gebruik t nu een week