Yvette81 schreef:Heb tijdens mijn zwangerschap een verhaal gehoord over een kersverse vader die tijdens de kraamperiode een affaire kreeg met de kraamhulp. Dus tijdens de intake vroeg ik om een homofiele neger. Maar die werkte er niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cynthia5 schreef:Tiffanny, fijn dat je iemand had waar je het goed mee kon vinden.
Denk dat het ook altijd lastig is voor hun om een geschikt iemand te laten komen.
Maar het kan dus wel![]()
Verootjoo, ik denk dat ik er weinig mee op schiet om weg te gaan bij mijn vroedvrouw.
Dichtstbijzijnde andere vroedvrouw zit aangesloten aan waar ik nu zit, en word er dus gewerkt met dezelfde vroedvrouwen in de praktijk. Hooguit zullen er nog 2 a 3 onbekende zijn op de andere praktijk.
Zolang ik weet waar ik recht op heb, denk ik dat ik al goed zit.
Wat ik alleen wel erg vreemd vind, is dat je tot 8 cm ontsluiting moet wachten, maar je tot 6 cm pijnbestrijding kan krijgen. Ik heb liever helemaal niets, maar ik weet niet hoe ik er dan over denk.
cynthia5 schreef:Jammer Anouska27 om te horen dat het dus toch nog fout gaat..
Ik zit bij Yunio omdat hun erg te spreken zijn over borstvoeding.. Hun hebben zelfs een eigen borstvoedingslijn![]()
Ik zal mij is goed verdiepen in een lactatiekundige. Tot nu toe weet ik niet precies wat hun doen, en hoe ze te werk gaan.
Zijn er hier ook bokkers waarbij de borstvoeding erg slecht verliep? Of dat het niet is gelukt doordat er bijvoorbeeld geen melkproductie op gang kwam?
Mag ook rustig in pb hoor.
Mijn schoonmoeder is geholpen met een keizersnede, maar zij zegt mij dat het haar niet gelukt is borstvoeding te geven. Nu vraag ik me bij haar sterk af of ze het uberhaupt wel geprobeerd heeft of dat ze het een keer geprobeerd heeft maar er iets anders van verwacht had en nu maar zegt dat het nooit is gelukt.
In de meeste gevallen moet het voor 99% toch wel lukken wellicht met de juiste hulp.
cynthia5 schreef:Ik las bij één bokker dat de melk na een paar dagen pas op gang kwam dat was bij zonnebloem18.
Jij bent vast niet de enige hierin, maar krijgt de baby dan geen vreselijke honger? Aangezien het eigenlijk 12 x per dag melk moet hebben?
En hoe werd dat opgelost?