Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:Ik twijfel. Wat ik me nou afvraag, val je niet ontzettend af tijdens de vierdaagse?
Flowq schreef:Nee, de 50km start om 4 uur.
De 40 is opgedeeld in 2 starttijden, 5 uur en 6 uur. 2 dagen start je 5 en 2 dagen 6. Dit kun je ruilen.
Je mag maar tot 5 uur binnen komen, en geen 10 seconden later
capopjekop schreef:Dan moet je wel iedere ochtend heel vroeg op. Ik was zo blij dat ik vrijdags pas om half 5 op hoefde
Ik doe er normaal ongeveer 8 uur over inclusief pauzes. Dit jaar iets langer gelopen omdat ik onderweg bier heb zitten drinken en paar keer bij een medische post heb moeten wachten, maar steeds voor 3 uur binnen geweest.
Loolotte schreef:Jullie zijn er weer vroeg bijIk wil 'm misschien volgend jaar ook gaan lopen.. Het lijkt me toch wel een ervaring eigenlijk. Hebben jullie ervaringen met alleen lopen en of dat prettiger of juist minder prettig is dan samen? Anders moet ik ook nog een buddy gaan zoeken haha.
_Nancy schreef:Wij, een mede bokker en ik, hebben gister de eerste 12,75 km gelopen
In 2 uur en 15 minuten met een gemiddelde snelheid van 5,7 km p/u
Viel nog mee, achteraf wel wat last van de voeten, maar dat is nu alweer weg.
Wij gaan voor de 40 km, allebei de eerste keer dus ik hoop dat wij beide worden ingeloot..
Wij hebben er al zin in!
Je mag toch om 4 uur beginnen met lopen? En tot 6 uur binnen komen?
flyfly schreef:Alleen lopen heeft tot voordeel dat je je eigen tijd en tempo kunt bepalen. Met zijn 2 is wel gezellig maar op een gegeven moment ben je uitgepraat. Vooral omdat je ook al een half jaar van tevoren elke week met elkaar traint. Dat deden wij tenminste. Ik denk dat ik volgend jaar ook alleen loop omdat mijn maatje waarschijnlijk niet meer gaat.