Eén jaar na mijn incomplete dwarslaesie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMalibu

Re: Eén jaar na mijn incomplete dwarslaesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 21:17

Wauw, werd helemaal stil van je filmpje.. Wat ontzettend knap dat je zo ver gekomen bent, heel veel respect!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 21:38

Ik heb nu net je filmpje gekeken en jeetje... ik had in je andere topics al wat van deze filmpjes voorbij zien komen, maar wat een fantastische vooruitgang heb jij geboekt zeg! Ik ben diep onder de indruk!

Het is natuurlijk erg 'zonde' (understatement, maar ok :) ) dat je in zo'n diep dal hebt gezeten, maar je bent er zo ontzettend sterk uitgekomen. Sterker dan menig mens momenteel is. Wat een kracht heb jij!
En ook ik vind dat je heel mooi en boeiend schrijft. Nu ook weer hoe je Jokari vertelt hoe jij je voelde op dat moment op de brug. Het geeft zo veel inzicht.

Mocht je ooit besluiten je boek uit te brengen, ga ik hem echt kopen!

Enne.. blijven filmen hè? :) Ik ben namelijk heel benieuwd hoe je er over een jaar weer voorstaat!

En ik moest wel lachen om je 'het litteken loopt best ver naar beneden en er groeit geen haar' :+
En 'als ik de eerste maanden had kunnen lopen, had ik mezelf zo weer het raam uitgeflikkerd' :')

Het is zo'n serieus en heftig verhaal, maar met zulke opmerkingen maak je het weer luchtig en dat vind ik knap!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 21:47

Zoals jij het vertelt, zo voel ik het ook aan Eline. En daarom kan ik het begrijpen, ik heb geen "waarom"-vragen. Maar idd, het verdriet is desondanks onmetelijk groot.

(Dank trouwens voor jullie steunbetuigingen)

Maar ik ben erg blij dat jij je tweede kans met beide handen grijpt. Ik heb vandaag je vorige topic bijgelezen, ik had toen helemaal niet meegekregen dat een sprong de reden was van jouw ellende en vind je ongelooflijk moedig. Dat je eerlijk hebt verteld wat er gebeurd was, maar ook dat je zo hard vecht voor jezelf en nu zoveel "ik wil"-s hebt voor jezelf. <3 Ik hoop dat, na verloop van tijd, je al die "ik wil"-s stuk voor stuk met een dikke vette stift kan omcirkelen en "OK !!!!" kan naast zetten. :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 22:07

Je bent een topper Eline! Ik ben blij en dankbaar dat ik een sterke powervrouw als jij heb leren kennen :)

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 22:47

Pff.. Heb je filmpje gekeken en ook je andere topic voor een gedeelte door gelezen. Bizar wat jij allemaal hebt doorgemaakt, weet ook eigenlijk niet hoe ik het anders moet zeggen. Heel heftig, maar ontzettend dapper hoe je jezelf er doorheen hebt geslagen. Heel veel succes nog in je verdere revalidatie periode!!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 12:58

Heb je topic toen vanaf het begin gevolgd en af en toe een reactie geplaatst.
Maar krijg nu gewoon weer tranen in mijn ogen van je filmpje.

Meid wat kan jij trots zijn op jezelf!!
Kijk wat je in een jaar hebt mogen bereiken!
Wat een vechtlust heb jij!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-16 18:36

Ik reageer morgen even op iedereen apart, maar ben vandaag kapot :P Maar ik wilde toch iedereen bedanken voor de lieve berichtjes. Doen me zo goed, al deze woorden. Word er helemaal warm van, vanbinnen :P Echt. Heel erg bedankt.

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 20:24

Hier ook nog een stille meelezer xD Ik lees al mee vanaf begin dit jaar denk, maar was wel al nadat je verteld had wat er echt gebeurd was. Heb toen globaal je hele topic gelezen en ben daarna blijven volgen xD

Ik vind dat je zo fijn schrijft en zo goed bezig bent. Het is leuk om je updates te lezen en ook om eens met een andere bril naar het leven te kijken

Vooral van die dingen als het opstaan uit een scootmobiel of dat je anders behandeld wordt zodra je erin zit laat mij ook denken hoe ik met mensen om ga en hoe vol mensen eigenlijk zitten met vooroordelen.

In ieder geval, heel gaaf filmpje en super goed wat je allemaal al hebt bereikt! Ik hoop echt dat je er nog een hoop doelen bij kan optellen in de toekomst!

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 20:49

TS; ik heb je filmpje gezien, en kan eigenlijk alleen maar denken, meisje, meisje wat heb je jezelf aangedaan? Ik hoop dat je je lichamelijk en geestelijk heeeeel wat beter voelt dan toen, want wat moet jij je rot hebben gevoeld. Heel veel sterkte met het verdere herstel en hopelijk overkomt je dit niet meer :(:)

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 21:17

Ik heb je topic de hele tijd stil gevolgd, als ik op bokt kwam keek ik altijd eerst of er nog iets was geplaatst ik je topic.

De vooruitgang die je hebt geboekt is echt waanzinnig. Het doorzettingsvermogen en de strijdkracht die je hebt gevonden in jezelf. Het diepe dal waarin je zat, de berg die je nu aan het beklimmen bent. De vele stappen vooruit en soms de stapjes achteruit. Vrienden verloren en vrienden gemaakt.

Het hele revalidatieproces vond ik mooi om te zien. Ik hoop dat je blijft posten in je topic!

Ik wens je alle geluk van de wereld en veel kracht en wijsheid in het beklimmen van de berg.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 21:44

Ook ik heb je hele topic gevolgd!

Ik vind het super voor je dat je nu al beter bent dan voorspelt is. Je bent een vechter!

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:13

Hier ook een trouwe volger van je andere topic. Geweldig om dit filmpje te zien van je! Ik kreeg er gewoon tranen in m'n ogen van, wat ben je toch een vechter!