anne_bento schreef:Ik heb gisteren de uitslag gehad, de assistent wist me heel blij te vertellen dat alles goed was. Ze hebben getest of bloedarmoede, lever, nieren, schildklier, suikergehalte, dat was het denk ik. Ik ben er helemaal niet blij mee want ben geen steek verder maar ben ondertussen wel al bijna 2 weken constant duizelig. Heb voor maandag weer een afspraak.
Ik begin ook wel eens te denken aan oververmoeidheid, stress enz, mensen in m'n omgeving roepen het maar al te vaak naar me omdat ik het altijd druk heb met dingen en ook in mijn hoofd. Maar misschien ben ik eigenwijs maar ik vind niet al mijn klachten ermee overeenkomen. Waarom ben ik dan zo vreselijk beroerd als ik even niet eet, en zo duizelig als ik een flinke maaltijd gegeten heb, ik snap niet goed hoe dat te maken kan hebben met stress. Ik zou zelf nog meer willen aandringen op suiker testen gedurende een dag oid.
Meliaforever: ik ben benieuwd wat jou arts zegt! Ik heb een hele fijne arts maar hij is wel wat makkelijk, hij is bij meerdere familie leden laat geweest met doorsturen, mijn vader heeft bijvoorbeeld een aantal maanden geleden een flinke hart infarct gehad, gezien zijn klachten was dit al maanden lang eigenlijk zien aankomen, maar de arts heeft hem constant naar de fysio gestuurd ipv naar een cardioloog. Totdat hij ineens met spoed naar het ziekenhuis moest en bijna mis ging. Heb daarom wat minder vertrouwen in hem gekregen.. Blijft een mens en die maken fouten maar tis niet zijn eerste fout.
Niet getest op B12 en vitamine D ?