Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Ik wil haar zeker laten testen op kinkhoest. Ik weet wel dat AB niet helpt, kinkhoest is echt uitzieken. Ik heb het zelf ook gehad toen ik een jaar of 20 was en ben er toen een half jaar mee zoet geweest.
Eigenlijk hoop ik het hardste dat het kinkhoest is. Geen astma, bronchitis of koemelkallergie. Ze hoest vanaf augustus. Als het kinkhoest zou zijn, dan lijkt me dat het eind binnenkort in zicht zal komen.
Storm schreef:Ze krijgt iedere ochtend en avond en dikwijls in de nacht, een beker warme melk. Dit vind ze heerlijk en ze vraagt daar ook zelf om. Voor de rest is ze een lastige en weinige drinker. Wat moet ik haar dan geven?
Storm schreef:Rooibosthee ga ik zeker kopen. Honing zal geen probleem meer zijn nu omdat ze 2 jaar is.
En de amandelen, ik neem aan dat het ziekenhuis daar ook op checkt als we een verwijsbrief hebben.
Maar wat Iris zegt wil ik sowieso doen, eerst mijn vakantie afwachten en kijken wat ze daar doet zonder de poezen en lekker in de warmte. Daarom wil ik eigenlijk ook nog niet stoppen met de melkproducten omdat ik anders nóg niet weet waar het aan ligt, toch?
En mocht het niet aan de poezen liggen en ze blijft daar hoesten, kan ik altijd nog stoppen.
Nog een vraagje over de melkproducten. Moet ik echt helemaal stoppen of zal stoppen met de 3 keer een beker melk per dag al voldoende zijn? Het lijkt me in ons gezin erg lastig.