Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Ikea heeft geen moltons zoals wij ze hier in Nederland kennen. De Gokart is de waterdichte en wordt voor kinderen vaak gebruikt. Ikea heeft alleen een soort Zweedse moltons: dit zijn de angsvide, kungsmynta en de rosendun.
Deze kunnen overigens over zowel het dekmatras als het gewone matras.
superpony schreef:Danique_G schreef:Ikea heeft geen moltons zoals wij ze hier in Nederland kennen. De Gokart is de waterdichte en wordt voor kinderen vaak gebruikt. Ikea heeft alleen een soort Zweedse moltons: dit zijn de angsvide, kungsmynta en de rosendun.
Deze kunnen overigens over zowel het dekmatras als het gewone matras.
De moltons die we nu hebben, heten gewoon molton en zijn in volwassen maten ook waterdicht. De matrasbeschermers staat ook bij =molton, maar dat zochten we inderdaad niet.
De bovenkant van deze zijn wel gewoon molton, maar de onderzijde is plastic voelend en je merkt echt verschil, dus wij zoeken weer anderen.
Bootsiebob schreef:Superpony, misschien helpt het een beetje, de moltons van Wehkamp die ik heb zijn vrij dik en heerlijk zacht. Ik voel die kuiltjes in het matras veel minder met de molton. Een beetje nog wel.
Bootsiebob schreef:Leenbakker had ik gezien, maar ik las wat slechte recensies over die moltons en ben uiteindelijk bij Wehkamp terechtgekomen.
Deze moltons heb ik besteld (in mijn maat bed dan) en de rand past goed om het matras. Ik slaap er goed op(heb gelijk 2 stuks besteld)
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bedd ... 38_370589/