Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xCarpediem schreef:Dat ik niet meteen langs kon komen is echt geen probleem, dat zeg ik toch ook nergens?Ik had alleen verwacht/gehoopt wat eerder terecht te kunnen.
xCarpediem schreef:Dat ik niet meteen langs kon komen is echt geen probleem, dat zeg ik toch ook nergens?Ik had alleen verwacht/gehoopt wat eerder terecht te kunnen.
xCarpediem schreef:Ik hoop ook dat er foto's gemaakt kunnen worden.
Bij de HAP denk ik altijd aan onwijze spoedgevallen, maar ik val achteraf dus wel onder de gevallen die hadden mogen komen. Er komt hopelijk geen volgende keer, maar voortaan zal ik gewoon de HAP bellen.
Anoeska27 schreef:Het lastige van de late afspraak is dan je dan waarschijnlijk niet meer vandaag terecht kan voor een foto. En dan gaat er dus weer een nacht overheen. Nu moet ik wel zeggen dat onze HAP niet zelf doorverwijst voor foto's, dan moet je alsnog de volgende dag naar je huisarts (in mijn geval ging het om een gebroken neus). Dus ik denk niet dat je daar veel mee opgeschoten zou zijn.
Anoeska27 schreef:Het lastige van de late afspraak is dan je dan waarschijnlijk niet meer vandaag terecht kan voor een foto. En dan gaat er dus weer een nacht overheen. Nu moet ik wel zeggen dat onze HAP niet zelf doorverwijst voor foto's, dan moet je alsnog de volgende dag naar je huisarts (in mijn geval ging het om een gebroken neus). Dus ik denk niet dat je daar veel mee opgeschoten zou zijn.
xCarpediem schreef:Mijn oma heeft het net nog even bekeken en zij zegt dat ik ook een stuk van mijn teennagel lijk te missen.Als ze er maar niet in gaan lopen snijden, prikken en porren..
TerraHowrse schreef:xCarpediem schreef:Mijn oma heeft het net nog even bekeken en zij zegt dat ik ook een stuk van mijn teennagel lijk te missen.Als ze er maar niet in gaan lopen snijden, prikken en porren..
Ik denk het niet, mits het niet ontstoken raakt of er half af ligt.