Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:Hmmm, en ik heb juist een dramabevalling (geëindigd in sectio) gehad waarbij zoonlief niet door mijn bekken heen kwam wrs door te strakke bekkenbodemspieren. Maar of dat nou van 30 jaar paardrijden gekomen is?
vuurneon schreef:Ik had te gespannen bekkenbodemspieren ter compensatie van het wiebelige bekken, maar de bevalling ging wat dat betreft keurigpersen ging te snel dus dat was voor mij minder
Xpinoxx schreef:ik heb tot week 20 doorgereden, ik wilde wel langer doorrijden maar kreeg te veel last van mijn liezen en buik. Ik heb een lief paard waar ik zeker langer op door had kunnen rijden maar helaas zij mijn lijf nee.
Probeer straks gewoon naar je lijf te luisteren, die zegt vanzelf wanneer het niet meer gaatk heb nog bij de arts gecheckt en die zei hetzelfde. Paardrijden is prima tot het niet meer gaat.
zusi2 schreef:Ik heb tot 20 weken gereden![]()
Daarna zat mijn buik in de weg met opstappen
Meerdere malen een krukje geprobeerd maar paard lief zetten steeds een stap opzij
Getup schreef:bij de eerste was mijn paard 3 en nog niet zadelmak....bij de 2e waren er in het begin kleine complicaties, waardoor ik niet mocht rijden. Met 20 weken was dat in orde,maar ging ik er niet meer aan beginnen.
Bevalling was echt n eitje, de ene nog sneller als de ander.
Zolang jij je er goed bij voelt, lekker blijven rijden. Vind t er persoonlijk niet uitzien met n giga buik en t kan nooit lekker zitten hihi.....en echt "rijden" gebeurt ook niet meer, volgens mij. Ik zelf wordt niet vrolijk van staprondjes, ik wil rijden en anders blijf ik er naast staan.
Maar dat is voor iedereen persoonlijk.
Joanne1987 schreef:Ik heb niet alles gelezen, ik heb tot ruim 25 weken gereden en dan ook gewoon aller er op en eraan. Toen kon ik Lette niet meer genoeg zekerheid geven bij onzekerheid.
Ik heb heel erg bekkeninstabiliteit en daar heb ik helaas wel meer last van nu ik gestopt ben met rijden. Ik mocht door de bekkeninstabiliteit tot maximaal 30 weken blijven rijden ivm ook de buikspieren