Je hebt helemaal gelijk Hilary. Niet bij stil gestaan.
Zullen we allemaal voor ons zelf bepalen wanneer we een rustdag invoegen? Of hebben jullie voorkeur aan gezamelijke vastgestelde rustdagen?
ponyparadijs
Geplaatst: 04-04-16 12:03
Vandaag met de training een kwartier de trap op en af met een bal van 8 kilo Aantal keren niet geteld maar vandaag laat ik het thuis maar even achterwege
Anoniem
Geplaatst: 04-04-16 12:56
Wauw dat klinkt wel heel pittig.. Als ik zie hoelang ik over het traplopen doe dan is een kwartier wel echt heel erg lang!
In het weekend heb ik niet trap gelopen, wel gister 3 kwartier met de pony door een zware bak gewandeld en daarna een half uur paardgereden, dus dat vind ik wel een goede vervanging. Ik heb nu ingesteld dat ik in de weekenden rustdagen heb. Lijkt me het meest practisch haha!
Ook wil ik het gaan uitbreiden met planken erbij, ik dacht zelf van beginnen met zo lang als lukt, en dan elke dag 10 seconden extra?
Oh, wat leuk. Ik wil graag nog aanhaken. Ik hoop dat ik mezelf gemotiveerd kan houden. Ga op het werk ook eens de traptreden noteren, dan mag ik die thuis smokkelen van mezelf.
Ik zeg elke keer, nu ga ik echt beginnen, maar ben nogsteeds niet begonnen Begin vandaag
Same shame on me
Anoniem
Geplaatst: 06-04-16 10:55
Hahaha en ik vond dat ik al aan het falen was met de helft vd dagen al geskipt en daardoor maar ingesteld dat ik de weekenden niet loop (want dat waren dagen 2 en 3) want dat klinkt iets minder triest dan dat ik het na 1 dag al op had gegeven En dan vol goede moed dag 4 wel lopen en dag 5 weer skippen omdat ik er geen zin in had/ spierpijn van de dag ervoor
Ooooo zo. Ik dacht dat je met een plank die trap op en neer liep hahaha
Anoniem
Geplaatst: 07-04-16 09:38
Wauw mede-deelnemers, ik heb nog nooit zolang iets sportiefs volgehouden! En ik kan met volle eerlijkheid zeggen dat dit topic daar voor heeft gezorgd! (Want eigenlijk vond ik mezelf gisteren al wel sportief genoeg dat ik vandaag niet van plan was te gaan traplopen, en al helemaal niet om te gaan planken, maar omdat ik morgen een weekendje weg ga denk ik dat er 2 misschien wel 3 dagen volgen waarbij ik niet traploop en of plank, dus wilde ik jullie niet teveel in de steek laten haha!)
Op naar week 2, succes allemaal!! Misschien is het leuk als iedereen een lijstje maakt met wat het startpunt is en hoeveel trappen ze gelopen hebben? (Ik tel alleen het bewust traplopen met de stopwatch, niet de trappen die ik sowieso loop thuis (ik werk op zolder dus ga sowieso vaak de trap op en af))
Happiness91
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-16 16:23
Je mag oprecht trots op jezelf zijn shanna! Goed bezig.
Hier mijn lijstje. Ik was iets eerder begonnen. Vind het wel moeilijk om me er toe te zetten hoor!
Tijdens het weekendje weg ook sportief gedaan, de trap genomen i.p.v. de lift. Niet geteld hoevaak omdat dit niet continu achter elkaar was. Maar voor mij is week 2 nu toch echt van start gegaan!