En zeker bij je ribben in de buurt behoorlijk pijnlijk zijn, zonder dat er wat ernstigs aan de hand is.
Mooi boek gaan lezen of tv gaan kijken en ontspannen

Beterschap.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valentijn5 schreef:Paloedie schreef:En toch zijn ze verplicht om het te vragen. Dat jij daar niet goed mee om kunt gaan verandert daar niets aan!
Ik denk dat het goed is als je probeert je te ontspannen en je zinnen even ergens anders op te zetten. Ik kan het helemaal mis hebben, als je alleen maar hiermee bezig bent kun je jezelf ook een heleboel pijn aanpraten , zeker als je verder ook al niet goed in je vel zit. Ik heb uit je reacties dan ook een klein beetje het gevoel dat je heel graag wil horen dat er wel iets ernstigs aan de hand is. Maar als dat niet zo is, ga je dat van geen enkele arts te horen krijgen.
Daar helpen pijnstillers niet tegen en daar kan de huisartsenpost ook niets mee.
Voor zover ik uit je posts begrijp heb je meerdere malen contact gehad met de huisartsenpost en ben je al naar het ziekenhuis geweest. Wat wil je graag van ze horen? De kans dat je door een bed verschuiven een rib breekt is niet zo groot, dus ze zullen daar niet op stel en sprong een foto van gaan maken. Je begon zelf je topic over spierpijn, inmiddels komt er vanalles bij.. Probeer even je gedachten te verzetten, ga zo lekker slapen en bel eventueel morgen je huisarts.
Ik ben niet naar het ziekenhuis geweest omdat mijn vader mij erop wees dat het spierpijn is. Maar overdag voelde ik het niet. En als ik in bed wou gaan liggen verging ik van de pijn aan die kant. Maar het wordt nu gelukkig al beter te hanteren. Weg is het nog niet.
Valentijn5 schreef:Ik wil jullie bedanken voor alle reacties. En wil het nu een beetje loslaten want anders wordt ik erg beperkt door. Want de pijn is er wel alleen is er geen diagnose.
Palmera schreef:Valentijn5 schreef:
Maar er zullen toch meer gevallen zijn zoals ik die daar van slag kunnen raken. Ik zal vast niet de enige zijn. Maar in mijn hoofd zit het niet goed dus ik vat het meestal verkeerd op.
Om je gerust te stellen: aan mij vroegen ze dit ook toen ze een röntgenfoto van mijn enkel wilden maken. Is normaal. Om een eventuele foetus te beschermen
MarliesV schreef:TS, ik begrijp heel goed wat je bedoelt.
Je geeft meerdere keren aan dat dit in jouw hoofd nog niet zomaar verwerkt wordt en dat je er moeite mee hebt. Dat lijkt voor jou voldoende maar niet alle Bokkers lezen dit niet goed of daar valt het kwartje niet dat jij geestelijk niet alles zo vlot verwerkt als wij.
Dat geeft niet maar dat maakt de reacties zo wisselend in dit topic.
Al met al bedoeld iedereen het goed en heeft iedereen het beste met je voor.
Hoop dat je bij de diagnose spierpijn wel jezelf neer kan leggen en het kan accepteren. En daar dan dus ook naar handelt en rust neemt zodat het over gaat.
Goed op jezelf passen en als je twijfelt dit uitspreken naar je ouders of begeleiding, die kennen jou het beste en weten het beste wat ze moeten doen om je gerust te stellen.
MarliesV schreef:Ik denk niet dat Bokt de plek is om dat te vragen. Dat zou ik niet op internet zetten, gewoon voor je eigen bescherming.
Daarbij is het vanaf internet zo lastig beoordelen en zijn dit soort zaken vaak beste gevoelige onderwerpen.
Valentijn5 schreef:MarliesV schreef:Ik denk niet dat Bokt de plek is om dat te vragen. Dat zou ik niet op internet zetten, gewoon voor je eigen bescherming.
Daarbij is het vanaf internet zo lastig beoordelen en zijn dit soort zaken vaak beste gevoelige onderwerpen.
Dat snap ik dat die vragen moeilijk te beantwoorden zijn. Maar als ik het zeg tegen de artsen horen ze het wel maar doen ze er niks mee.
Valentijn5 schreef:Als ik dan ook nog mag vragen of een trekkend gevoel in je buik niks te maken heeft met een zwangerschap en gevoelig voor aanraking of een broek kon zelfs geen douchekraan erop waarderen. Het is nu over.
Valentijn5 schreef:Ik heb geen contact gehad met een man. En nog steeds niet. Ik ben alleen. Alleen mijn hormonen laten me vaak huilen om niks. En heb even een veranderende eetlust gehad. En in mijn dromen ben ik er veel mee bezig maar heb bij mijn weten geen lichamelijk contact gehad.