Nu hopen dat de napijn ook mee gaat vallen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Nee ik heb niks meegekregen, ik heb nog wel gevraagd of ik mocht spoelen met Listirine. Maar de komende dagen mag ik alleen voorzichtig tandenpoetsen en verder absoluut niks. Ivm dat het bloed moet stollen voor een betere wondgenezing ofzo? Pin mij er niet helemaal opvast, ik was allang blij dat ik weer weg kon.
Voor nu totaal geen pijn of dikke/blauwe plekken.
Petrichor schreef:Nee ik heb niks meegekregen, ik heb nog wel gevraagd of ik mocht spoelen met Listirine. Maar de komende dagen mag ik alleen voorzichtig tandenpoetsen en verder absoluut niks. Ivm dat het bloed moet stollen voor een betere wondgenezing ofzo? Pin mij er niet helemaal opvast, ik was allang blij dat ik weer weg kon.
Voor nu totaal geen pijn of dikke/blauwe plekken.
prugelpiet schreef:Oh ik kreeg wel een soort spoelmiddel mee, heb ze beide kanten dit jaar eruit laten gaan. Ik vond het alleen zo ontzettend ranzig spul dat ik het bijna niet gebruikt heb. Ik was misselijk van de smaak achteraf. Maar zo te lezen is het dus niet zo standaard om dit mee te krijgen.
Ik heb totaal geen pijn gehad van het trekken zelf, maar wel van de hechtingen. Die trokken bij elke beweging toen de zwelling weggetrokken was. Dus ik heb ze eruit geknipt
Petrichor schreef:Beetje bloed gekwijlt in mijn slaap maar geen horror scenarios.
Petrichor schreef:Bij mij is boven niet gehecht en onder wel. De nacht goed doorgekomen wel 1 keer eruit geweest voor nieuwe pijnstilling want als die helemaal is uitgewerkt word je er wel even wakker van haha. Beetje bloed gekwijlt in mijn slaap maar geen horror scenarios. Verder ook geen zwelling/verkleuring.
Heel optijd naar bed gegaan tegen 20u al want ik was KAPOT moe, ik denk van de stress.